Bilder akvariet

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Rhodebaert
    Användare
    • February 2006
    • 557

Bilder akvariet

Bilder på mitt akvarium:
    verkar vara supersvårt att bifoga filer idag. Det står att jag inte får posta bifogade filer. Vad är det för strunt?
    Senast redigerad av Rhodebaert; 14 April 2007, 11:24. Anledning: Nä det finns verkligen ingen möjlighet att bifoga bilder. Konstigt.
    Det går alltid en senare buss.
  • Pieter
    Användare
    • August 2004
    • 251

Ursprungligen postat av Rhodebaert
    Bilder på mitt akvarium:
    verkar vara supersvårt att bifoga filer idag. Det står att jag inte får posta bifogade filer. Vad är det för strunt?
    om du försöker lägga upp bilder från din dator till forumet så kan du inte detta
    för att du skall kunna detta så kommer det att kosta dig 250kr
    å på köpet får du en liten fin symbol vid ditt namn/nick på forumet.

vill du inte bli medlem så tar du en sida där man lägger upp sina bilder å lägger in sedan länken här i forumet.

//Pieter

Kommentar

• Rhodebaert
      Användare
      • February 2006
      • 557

Hmmm vafalls? Har min symbol försvunnit!? Nu är det nått lurt på gång.

Kommentar

• Robin
        Användare
        • January 2003
        • 4526

Antingen så har du glömt ansöka om medlemsbehörighet 2007 eller så har du glömt betala medlemsavgiften.
        Mvh
        Robin

Kommentar

• Joakim Draktoft
          NCS Medlem
          • April 2002
          • 7334

http://web2.ciklidbladet.se/forum/sh...ad.php?t=55307 - I denna tråd angavs för vilka behörigheten togs bort, då de enligt utdraget från medlemsregister inte hade betalt medlemsavgiften vid tillfället för avstämningen 27/2.

Såg att du gjort medlemsansökan och den är nu behandlad, så det är fritt fram att lägga upp bilder på nytt.
          Joakim Draktoft
          f.d Webmaster Ciklid.se

Kommentar

• Rhodebaert
            Användare
            • February 2006
            • 557

Så här kan det se ut. Så här ser det faktiskt ut för tillfället. Planen är nog att få vattnet lite klarare när jag får igång ytterfiltret. Dessutom hoppas jag få upp PH lite med snäckskal. Vallisinerian skall få breda ut sig mer i bakkant av akvariet och algerna skall få ordentligt fäste på stenarna.
            Jag har två kullar yngel på g som jag hoppas skall kunna söka skydd till höger under pumparna, inne bland blommorna.

Kommentar

• Ulf M.
              Användare
              • December 2006
              • 53

Snyggt! Ser väldigt naturligt ut tycker jag! Blir ännu snyggare om du döljer bakre hörnet till vänster, t.ex med ytterligare ett vallisneriabestånd.

Mvh Ulf M.

Kommentar

Arbetssätt...