varför kan jag inte ladda ner bilder på köp och sälj

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • mölnlycke ciklidodling
    Banned
    • April 2007
    • 132

    #16
    Ursprungligen postat av Joakim Draktoft
    Maila mig bilden du senast försökt med så skall jag se om jag kan hitta felet.
    ja jag lyckades inte infoga bilden i meilet tyvärr.mvh malawijanne

    Kommentar

    • Havs
      Användare
      • December 2004
      • 607

      #17
      Jag har också gjort mina försök att ladda upp bilder på NCS, med oftast ringa framgång.
      Mer begränsningar än andra siter?
      Jag har precis som malawijanne försökt följa de av mig kända begränsningar och bl.a. tagit ned bilden till ett väldigt ynka format, vilket inte hjälp.

      Senast jag försökte var i köp och sälj, då skrevs det in dubbelt med http? så att det inte kom med en bild i annonsen.
      Men jag har även lyckats få med någon bild ibland.

      Ligger "felet" i mina bilder att jag klipper och förminskar i en gammal version av Paint shop pro ? Kan det vara det?

      Måste man begära de utökade medlemsrättigheterna för att man skall kunna ladda upp bilder i både forumstrådar och köp och sälj ? Det kan var där jag missat också.
      Senast redigerad av Havs; 14 April 2007, 07:14.
      Min zoon

      Kommentar

      • Havs
        Användare
        • December 2004
        • 607

        #18
        NU har jag kryssat för rutan för de utökade forumsbefogenhetera och testat med både en bild i köp och sälj samt i en forumstråd. Denna gång gick det bra.
        Min zoon

        Kommentar

        • mölnlycke ciklidodling
          Banned
          • April 2007
          • 132

          #19
          Ursprungligen postat av Joakim Draktoft
          Maila mig bilden du senast försökt med så skall jag se om jag kan hitta felet.
          jag har fått iväg en bild nu, jag skickade den till din hemsida photo [AT] draktoft.com
          Senast redigerad av Joakim Draktoft; 14 April 2007, 10:12.

          Kommentar

          • mölnlycke ciklidodling
            Banned
            • April 2007
            • 132

            #20
            Ursprungligen postat av Joakim Draktoft
            Maila mig bilden du senast försökt med så skall jag se om jag kan hitta felet.
            jag hittade felet det var ett ä i filnamnet. men tack för hjälpen ändå.mvh malawijanne

            Kommentar

            Arbetssätt...