Ursprungligen postat av Joakim Draktoft
varför kan jag inte ladda ner bilder på köp och sälj
Kollaps
X
-
-
Jag har också gjort mina försök att ladda upp bilder på NCS, med oftast ringa framgång.
Mer begränsningar än andra siter?
Jag har precis som malawijanne försökt följa de av mig kända begränsningar och bl.a. tagit ned bilden till ett väldigt ynka format, vilket inte hjälp.
Senast jag försökte var i köp och sälj, då skrevs det in dubbelt med http? så att det inte kom med en bild i annonsen.
Men jag har även lyckats få med någon bild ibland.
Ligger "felet" i mina bilder att jag klipper och förminskar i en gammal version av Paint shop pro ? Kan det vara det?
Måste man begära de utökade medlemsrättigheterna för att man skall kunna ladda upp bilder i både forumstrådar och köp och sälj ? Det kan var där jag missat också.Senast redigerad av Havs; 14 April 2007, 07:14.Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av Joakim DraktoftMaila mig bilden du senast försökt med så skall jag se om jag kan hitta felet.Senast redigerad av Joakim Draktoft; 14 April 2007, 10:12.Kommentar
-
Ursprungligen postat av Joakim DraktoftMaila mig bilden du senast försökt med så skall jag se om jag kan hitta felet.Kommentar
Kommentar