ja som jag skrev i rubriken så kan man inte ladda ner bilder på köp och sälj.mvh malawijanne
varför kan jag inte ladda ner bilder på köp och sälj
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Om du är inloggad som "mölnlycke ciklidodling" är det inte så konstigt då du inte är ncs medlem.Mvh Alex -
Ursprungligen postat av Alexander YlipääOm du är inloggad som "mölnlycke ciklidodling" är det inte så konstigt då du inte är ncs medlem.Kommentar
-
Både i forumet och i köp & sälj är det max 500 pixlar som gäller. Jag kollade en av dina bilder i köp & sälj som inte fungerade, den var 500x571.Kommentar
-
Ursprungligen postat av MickeBåde i forumet och i köp & sälj är det max 500 pixlar som gäller. Jag kollade en av dina bilder i köp & sälj som inte fungerade, den var 500x571.Kommentar
-
Det är även en begränsning på 100 kb.Kommentar
-
Ursprungligen postat av mölnlycke ciklidodlingja micke du kanske är på rätt väg en den annonsen som jag försökte med sist den var på 333 gånger 500 pixlar, så något fel är det.mvh malawijanneKommentar
-
Ursprungligen postat av MickeDet är även en begränsning på 100 kb.Kommentar
-
Ursprungligen postat av mölnlycke ciklidodlingvad är en begränsning på 100kb nu förminskade jag bilden i annonsen till 233gånger 500, det fungerade tyvärr inte.mvh malawijanneKommentar
-
Ursprungligen postat av MickeDet är även en begränsning på 100 kb.Kommentar
-
Ursprungligen postat av Johnny_1Jo,,det är konstigt då hans övriga annonser finns med bild!Mvh AlexKommentar
-
Ursprungligen postat av mölnlycke ciklidodlingja nu såg jag vad du menade med kb min är på 57.1 kb. mvh malawijanneKommentar
-
Kommentar
-
Ursprungligen postat av mölnlycke ciklidodlingnej det funkar inte.mvh malawijanneKommentar
-
Maila mig bilden du senast försökt med så skall jag se om jag kan hitta felet.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
Kommentar