If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ja jäklar vad snyggt! Med tanke på vilken fantastiskt bra bild det är på gammel hederlig digital-tv vore det ju suveränt om den går att köpa på HD-DVD! Snacka om snyggt filmad serie, det måste ju vara det vassaste hittils.
Har aldrig nånsin sett en film där ifrån i den skärpan riktigt imponerande
Just det, och tänk dig då detta godiset i riktigt trevlig upplösning. Jag får nog gräva i plånboken och skaffa en HDTV-mottagare så man slipper irritera sig om tillfället dyker upp igen
Nej, typiskt detta missa man... Går det få tag i någonstans tro lr går det i repris?
Min zoon -m[A]use^-one aquarist to find them, one plasticbag to bind them,and one aquarium to rule them all! Prova på vårt forum tills hemsidan är klar... http://www.malawifreaks.se/forum
Hela serien är kanonbra! Har sett 9 avsnitt (3 av 5 dvd, dock inte lika många avsnitt på de sista 2 skivorna) och alla är kanon bra, på dvd skivorna ingår dessutom en väldigt intressant avslutning på varje program kallad "Diaries", som visar har de gått till väga vid filmningen av de otroliga scenerna i programmet. Här har de bl.a. visat hur de lyckats fånga "hoppande" vithajar och hur de fick slita för att hitta pirayor i "feedingfrenzy" i Amazonas.
Ar det den har ni skriver om http://www.play.com/DVD/DVD/4-/92303...t/Product.html ? Jag var inte hiskeligt impad av serien i stort. For mycket krut lagt pa att filma riktigt riktigt balla sakar pa bekostnad av substantiellt innehall. Hans forra serie om samma sak "life on earth" (20+ ar sedan) var och ar mycket battre innehallsmassigt, men forstas inte lika snygg.
Nog för att de kanska missar ett och annat rent vetenskapligt, men det är bannemig inte varje program som ger gåshud pga snyggt kameraarbete. 5 av 5 från mig
Visst var det väl lite coolt att de filmade mormyriderna i malawisjön med tanke på att de flesta brukar gå bet på att ens få dem på foto(?).
Kommentar