Det är april månad och ett underbart väder. Men vart har medlemskorten tagit vägen. Jag har i alla fall inte fått mitt. Och om två veckor skall jaj åka till nol och spendera några tusenlappar och då är rabatten på 10 procent välkommen.
Medlemskort 2007
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Tjenare Matz och alla andra, det var ju skönt att du hann före mig med några minuter med ditt inlägg.
Jag satt i går och la ner 800 medlemskort med följebrev i kuvert. Har 100 kvar att adressera idag på lunchen sen bär det iväg till posten.
Räkna med att du har medlemskortet absolut senast på måndag morgon om inte posten överträffar sig själv och hinner att få ut dom i veckan.
Dom som var pigga och alerta på Ciklidstämman fick ju sina kort "redan där"....Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCG -
-
-
Så här ser framsida och baksida ut. Mitten blir en överraskningJoakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
Ursprungligen postat av EddieÄr dom? Kan någon ta kor på sitt medlems kort så man får se hur dom ser ut?Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Ursprungligen postat av Joakim DraktoftSå här ser framsida och baksida ut. Mitten blir en överraskning
(tur att man är känd och betrodd i dom butikerna man handlar i....)
JO, jag vet att dom gamla har gällt tillsvidare, men det betyder ju att även dom som inte har tänkt vara medlemmar 2007 har utnyttjat det...../#378 Hank
Zoonen:
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=76285
NCS medlemsbilder:
http://www.ciklid.se/medlemsbilder_f...20Persson'Kommentar
-
Mycket snygga!!! Nej jag är inte NCS medlem så jag kommer inte att få något...Hehehe men jag ska bli det om några år tror jag! Och jag mendade inte kor uttan kortKommentar
-
Ursprungligen postat av HankHoppas inte det är den snygga designen som gjort dom ett kvartal försenade
(tur att man är känd och betrodd i dom butikerna man handlar i....)
JO, jag vet att dom gamla har gällt tillsvidare, men det betyder ju att även dom som inte har tänkt vara medlemmar 2007 har utnyttjat det.....
Förseningen beror väl på flera saker men dumt att rota i det nu, bara att glädjas åt att det är kort på väg ut till er och att det finns nya krafter i styrelsen som kommer se till så det inte dröjer 12 månader innan ni får nästa medlemskort....Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Ursprungligen postat av EddieMycket snygga!!! Nej jag är inte NCS medlem så jag kommer inte att få något...Hehehe men jag ska bli det om några år tror jag! Och jag mendade inte kor uttan kortTrappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Hank, du har rätt - det var MITT fel att dom blev sena...slå mig, piska mig, flå mig.....
Ursäkat mina vänner....
DD"- Kritiker är som enucker i ett harem. De vet hur det går till, det ser det varenda dag, men kan det inte själva!""
"– frustra laborat qui omnibus placere studet" - Förgäves arbetar de som vill tillfredställa alla!Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av deathdealerHank, du har rätt - det var MITT fel att dom blev sena...slå mig, piska mig, flå mig.....
Ursäkat mina vänner....
DD
Nere i söder gick det bra att visa det gamla kortet faktisk, lite kinkigare var dom på andra sidan bron.Kommentar
-
Johnny.....du har fel....inte Pinochio Staden...
Babben Larsson var och hade en show i Borås, och hon berättade att Borås var den stad i landet där kvinnor fick flest orgasmer.....vilket säger lite om oss "män" här i Borås, och hon tyckte att man skulle ha en annan symbol för staden...en fontän!!!!
Men det har vi redan...2st......så backa på detta med dock-staden vännen!!!
DD"- Kritiker är som enucker i ett harem. De vet hur det går till, det ser det varenda dag, men kan det inte själva!""
"– frustra laborat qui omnibus placere studet" - Förgäves arbetar de som vill tillfredställa alla!Kommentar
-
Jag läste i någon tidning att ni skulle få en Pinochio staty hurvida det är sant eller inte vet jag inte.Kommentar
Kommentar