If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Jagvar nog lite otydlig sorry. Det var mer en fråga kring tezz bild på sina kar.
Bygga med reglar ja, det kanke går, eller det borde det ju, Hmm det ska jag med fundera på. Är sugen på 3 yngelkar eller snarare ett yngelkar och 2 grupper med snäcklekare eller nåt liknande. Kanske 3 150 liters eller 200 liters.
Vist kan man bygga efter eget mått det är bara att beställa knutar o rör från tex PWSS
Att det håller med 4st 120l är inga problem det enda är att det blir svajigt
Ser att ni pratar om att bygga bänkar med träreglar, är inne på samma sak. Tänkte bara om någon vet hur försäkringsbolaget ställer sig till detta OM något skulle hända... Lite surt om försäkringen inte gäller längre då....
Vist kan man bygga efter eget mått det är bara att beställa knutar o rör från tex PWSS
Att det håller med 4st 120l är inga problem det enda är att det blir svajigt
ja jag brukar hålla mig från att ge reklam, men jag har byggt en ställning i aluminium med tre aluminiumkar som är 60 djupa och 150 långa tre st på höjden det blir väl en ca 1000kg på dom fötterna.
det var christer på akvarielagret som levererade dom, han har dom starkaste knutar jag har sett. det var förresten medlemserbjudandet, förra året, så det lönar sig att vara medlem i ncs. jag kan lägga ut lite bilder på dom ställningarna om ni är intresserade. mvh malawijanne
ja jag brukar hålla mig från att ge reklam, men jag har byggt en ställning i aluminium med tre aluminiumkar som är 60 djupa och 150 långa tre st på höjden det blir väl en ca 1000kg på dom fötterna.
det var christer på akvarielagret som levererade dom, han har dom starkaste knutar jag har sett. det var förresten medlemserbjudandet, förra året, så det lönar sig att vara medlem i ncs. jag kan lägga ut lite bilder på dom ställningarna om ni är intresserade. mvh malawijanne
Kommentar