Ursprungligen postat av Bright_Blue
varthän är ncs på väg
Kollaps
X
-
-
Ursprungligen postat av tezzTycker du låter som en tjabb sjuk gubbe som inte vet vad han pratar om
det är inte många tjejer som kan klara av att ha så många intresse som du har,
du odlar fisk, du kan limma akvarier på över 2000 liter billigare än dom flesta glasmästare, men framförallt det är få glasmästare som skulle ta åt sig det jobbet, för att det finns en rätt så stor risk att limma sådana akvarier, du vet säkert vad.
men vad jag tycker det bästa med dig , det är att du har fyra amerikanare, varav att du har trimmat upp din bigblockare som du tänker stoppa ner i din impala var det 65 i en 500 kusar plus lustgas. jag bara säger respekt, vi skulle behöva mera sådana tjejer i våran hobby.
det här kanske kom utanför ämnet, förlåt.mvh malawijanneKommentar
-
-
Ursprungligen postat av Bright_BlueSka du lägga ner hela din odling Janne? Varför isf?Kommentar
-
Ursprungligen postat av mölnlycke ciklidodlingja nu är jag inte så duktig som du terese, men jag har väldigt stor respekt för dig som tjej.
det är inte många tjejer som kan klara av att ha så många intresse som du har,
du odlar fisk, du kan limma akvarier på över 2000 liter billigare än dom flesta glasmästare, men framförallt det är få glasmästare som skulle ta åt sig det jobbet, för att det finns en rätt så stor risk att limma sådana akvarier, du vet säkert vad.
men vad jag tycker det bästa med dig , det är att du har fyra amerikanare, varav att du har trimmat upp din bigblockare som du tänker stoppa ner i din impala var det 65 i en 500 kusar plus lustgas. jag bara säger respekt, vi skulle behöva mera sådana tjejer i våran hobby.
det här kanske kom utanför ämnet, förlåt.mvh malawijanne
Då är nog ACCS bättre än NCSKommentar
-
Ursprungligen postat av tezzBil intreserade?
Då är nog ACCS bättre än NCSKommentar
-
Ursprungligen postat av mölnlycke ciklidodling, jo jag har ett gediget för gamla jänkare och jag har haft några stycken, det kommer säkert att bli fler bara jag får lite tid över och det ordnar sig för mig privat.mvh malawijanneKommentar
-
Ursprungligen postat av tezzvad för några då om man får fråga?Kommentar
-
Ursprungligen postat av mölnlycke ciklidodlingjag har varit fordfreak mercury montclair 56 cabbe, ford mercury 69 cabbe,ford fairlane 500 62 2dörrars neger, men jag siktar på en mustang 65 cabbe som nästa bil med en liten original 289 i, inget uppborrat eller trimmat ingen lustgas men kanske om jag kunde få tag i en GT. eller om man till och med kunde få tag i en shelby till ett bra pris ja vi får väl se, nu ska först sälja ut mina baljor och alla mina fiskar.mvh malawijanne
Har alltid levt eftter mottot ingen ford på våran gård
Håller just nu på att renorvera en impala 65 4d ht har även en buick elektra 69 en buick special 63a och en olds 98 73aKommentar
-
Jag har precis lyft ut allt som är onödigt så vikten ska minska i min racer... nu börjar den röra på sig.Kommentar
-
Jag vet inte hur din ekonomi ser ut Janne, men min är så dålig att om jag försöker göra cirkeldiagram av min budget...så blir det bara halvcirklar
I mina akvarier har jag en hel massa fisk däribland malar och en par ciklidarter. För att ha koll på det stora hela så behöver jag ´Zoopet, det är ju mera övergripande... och kostar en peng. Om jag då dessutom ska betala lika mycket för ncs och så behöver jag vara med i goc också, för malarna... Ja... då blir det mycket pengar. Desstutom har jag bara Scalarer och Bolivianer, och NCS är ett underbart forum när jag behöver hjälp med dessa... Ska jag då ha dåligt samvete när jag skriver en par tåtar om året på ciklid.se... för att jag inte betalat till NCS? Jag fattar faktiskt inte vad du menar egentligen... tycker du att du betalar för nåt som andra får gratis???/Nancy
Sällskapsakvarist och tillfällig scalareodlare.Kommentar
-
Själv har jag haft en Dodge Dart 70a och Olds 63a. Oldsen ser nästan ut Buicken, många reservdelar passar. Var rädd om framrutan mycket dyr. När jag skulle byta så var den dubbelt så dyr än vad en ruta till Impala 59a. Men det här var ca 85, kommer inte ihåg så noga.mvh. JouniKommentar
-
Även en annan har haft jänkare Chevy II samt buick skylark men vad har det med var Ncs är på väg o göra?Kommentar
-
Ta fram statistik för hur många som varit aktiva i forumet i år/senaste månaden så blir det en riktigare siffra om man vill göra jämförelser.Kommentar
-
807 st användare som varit aktiva under perioden 2007-03-09--2007-04-09 (senaste månad)
1156 st användare som varit aktiva sedan början på året 2007-01-01--2007-04-09
1842 st användare som varit aktiva sedan ett år tillbaka 2006-04-09 (senaste år)
Dessa siffror skall poängteras är registrerade användare som loggat in i forumet. Alla som är gäster och bara läser finns alltså inte med i statistiken.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
Kommentar