ja som rubriken säger var är ncs på väg, ja det kan man fråga sig, så ser man att det 5% som är medlemmar, 0ch 95% besökare, ja jag tycker faktiskt att det är helt okej att det finns besökare på forumet, självklart, men när man ser att dom här besökarna har gjort 500 till 1500 inlägg på forumet så är det inte precis första gången dom besöker ncs forum, och när man dessutom ser att dom laddar ner bilder från div andra vebbhotell eller vad det nu heter, jag är inte så hemma på det med datorer. bara för att dom ska spara 250 kr om året.
ja det är faktiskt så att om man inte får in medlemsavgifterna som är så lågt som 250 kr om året. så lär vi inte ha kvar ncs i fortsättningen, ja jag vill skapa en debatt vad tycker ni.
och jag kan säga att jag har en del saker till att skriva om detta, men som sagt låt oss försöka att föra en saklig debatt.mvh malawijanne
ja det är faktiskt så att om man inte får in medlemsavgifterna som är så lågt som 250 kr om året. så lär vi inte ha kvar ncs i fortsättningen, ja jag vill skapa en debatt vad tycker ni.
och jag kan säga att jag har en del saker till att skriva om detta, men som sagt låt oss försöka att föra en saklig debatt.mvh malawijanne
Kommentar