Sevärt i Stockholm?

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • popetoteror
    Användare
    • February 2007
    • 111

Sevärt i Stockholm?

Hejsan

Jag skall upp till Stockholm i slutet av månaden och det verkar som om jag då kan få lite tid över.
    Vad skall jag passa på att se i ämnet akvaristik när jag är uppe?
    • Offentliga akvarier, bra butiker m m

Mitt intresse rör främst afrikanska ciklider.

MVH

popetoteror
  • Erik Österlund
    NCS Medlem

• January 2005
    • 3788

Akvarielagret, Bromma
    Akvarieleasing, Sundbyberg

Där har du två bra butiker som har mycket!

/Erik

Kommentar

• Ola Svensson
      • April 2002
      • 14633

Skansenakvariet ska du hoppa over om det ar fisk du ar ute efter. Sist jag var dar sa byggde de om sa mycket och hela manskensavdelningen var bort = inte mycket att se. Det finns inget fik pa akvariet men en hel del pa skansen. De ar bissart dyra. www.skansen-akvariet.se

Aquaria Vattenmuseum ar battre men det finns inga afrikanska ciklider. Fiket ar trevligt vilket gor att det kan vara ratt avslappnat. Universium har i princip samma koncept men sjuttioelva ganger storre. www.aquaria.se

Bergianska tradgarden ute vid Universitetet ar vard ett besok. Missa inte Viktoriahuset. Lite guppy ar vad du hittar i fiskvag. Ar vadret bra sa ska du inte missa att ga ner till vattet. Ar det uselt vader sa kan man ga in pa Naturhistoriska Riksmuseet. Bergianskas Cafe (tva stycken) ar bra. www.bergianska.se

Fjarilshuset ar i Hagaparken ar trevligt och ar vadret bra sa ar omgivningarna sevarda. Forr fanns det bara Koi och guldfisk men det ska det andras pa har jag forstatt. Kafet ar helt OK. www.fjarilshuset.se
      Med vänliga hälsningar

Ola

Kommentar

Arbetssätt...