min den den ps.sp."acei" har fått den yngel förra vecka den cirka 15-18stycker den mår bra där så gick nu i 7-8dagar gammal och den jag skötsel så ofta vatten på 74liter yngel akvariefiskar. är den många säger den svårt odlingfiskar??? eller hur`?? är det silverklassisk odling den fiskar för ps.sp"acei"marigold?? den är vacker fiskar färg den med ljusblå med gulfenor den så klart..
ps.sp"acei"marigold.
Kollaps
X
-
-
jag köpte ut 1.1 från en större grupp(vilket var rätt dumt å impulsivt)
har haft paret i ett halvår nu nästan och ingen lyckad lek ännu.. honan avvisar hanen rätt ofta.. men nu på senare har det hänt att det blir tvärt om.
svårodlad separat kanske, men nog säkert lättare i grupp -
Ursprungligen postat av wrackerjag köpte ut 1.1 från en större grupp(vilket var rätt dumt å impulsivt)
har haft paret i ett halvår nu nästan och ingen lyckad lek ännu.. honan avvisar hanen rätt ofta.. men nu på senare har det hänt att det blir tvärt om.
svårodlad separat kanske, men nog säkert lättare i grupp375 LITER Malawi arter..
74 Liter Malawi yngel...Kommentar
-
jaa och mer en sak jag har egna så 375 liter akvarium så den jag ge havsalt på 7-8 tsk på den varje när bytt vatten så klart den mår bra o leker så viktigt att ändrar ofta sitt stenar den så viktigt sig det.. inte bra att ha många mbuna så klart 4-6 arter så viktigt det i gruppen sin akvariium.. jag byta egna så cirka 90-100 liter varje gång den så viktig ser man 1 av 3 del vatten så tänker räkning sig det.. tack så mkt..375 LITER Malawi arter..
74 Liter Malawi yngel...Kommentar
Kommentar