Styrelsens sammansättning

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mikael W
    NCS Medlem

• August 2002
    • 8621

Styrelsens sammansättning

Nordiska Ciklidsällskapet höll årsmöte i Linköping tidigt på söndag morgon. I stället för de styrelsemedlemmar som stod i tur att avgå och inte ville bli omvalda, invaldes som ny kassör Thomas Regnell från Uppsala och som ledamöter Stefan Larsén och Magnus Mattiasson, bägge från Borås. Därtill omvaldes Tony Englund.

Fastän den nya styrelsen inte ännu har konstituerat sig kan jag ändå glänta lite på förlåten och berätta, att det är tänkt att Stefan tar hand om marknadsföringsbiten och Magnus medlemsärendena. Bägge har de facto börjat jobba med sina områden redan. Thomas valdes till kassör och Tony fortsätter som webinfoansvarig.

Önskar de nya styrelsemedlemmar varmt välkomna med i arbetet för NCS.

De styrelsemedlemmar som avgick vid årsmötet är Mikael Evander (fd. Nilsson), Anders Lindersson, Michael Persson och Mats Åhrman. Jag vill även här rikta ett varmt tack till er för de insatser ni har gjort för Nordiska Ciklidsällskapet och dess medlemmar och även för den tid vi har jobbat tillsammans i styrelsen. Hoppas den ökade fritid ni nu erhåller, kommer era ciklider och er ciklidhobby till godo.
    mvh
    Mikael W
    (NCS-medlem sedan 1981)
  • HåkanM
    NCS Medlem

• November 2005
    • 1296

Men vem blir redaktör för cilkidbladet ??

Kommentar

• Mikael W
      NCS Medlem

• August 2002
      • 8621

Ursprungligen postat av HåkanM
      Men vem blir redaktör för cilkidbladet ??
      Vi jobbar på det. Till Ciklidstämman hade vi ingen kandidat till posten, tyvärr.
      mvh
      Mikael W
      (NCS-medlem sedan 1981)

Kommentar

• StefanL
        Användare
        • August 2002
        • 10784

Eftersom jag inte känner till alla så väl så gjorde jag en snabb undersökning...

Styrelseordförande går ju att se på inläggen...

Magnus Mattiasson aka Byttorp:

Stefan Larsén aka deathdealer:

Thomas Regnell aka Thomas R.

Tony Englund aka Tony

Jag vill personligen önska samtliga lycka till i styrelsen samt tacka de som arbetat med föreningen och avgått nu.

Jag hoppas att föreningen finner en person som kan överta arbetet med Ciklidbladet även om jag mycket gärna ser att Micke stannar (om möjligt). Ciklidbladet har utvecklats oerhört bra sedan Micke tog över och jag gillar verkligen hur den ser ut idag.

Kommentar

Arbetssätt...