Ny tråd till Petrochromis bitna
Petrochromis
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Hittade en gammal artikel. Rätt bra tips som jag inbillar mig är nyckeln till att hålla dessa fiskar framgångsrikt. Mycket mat och hmm... flera varianter tillsammans. Har tänkt mig att en större art tränger undan en mindre. Rätt gruppstorlek och förhållanden verkar viktigt. Lagom stort kar, verkar inte som ju större desto bättre...
-
lägger väll in frågan här med fick ju iofs ett svar men vore roligt om någon mer kunde delge sina erfarenheter.
Hur pass agressiva tycker ni dessa är mot artfrender och mot övriga innevånare?Kommentar
-
Enligt mina erfarenheter skiter dom totalt i troffar men mot artfränder kan de smälla rejält ibland. Brukar ske i form av bett eller munkamp.Kommentar
-
-
Lite bilder på Moshi yellow hane och hona skadar inte.
Har ni några bilder att bidra med?4620l Tropheus med blandad Tanganyika...
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=2853371Kommentar
-
-
-
-
Lite bilder från min hemsida, jag måste fan betala medlemsavgiften så jag får posta bilder
MvhKommentar
-
Ursprungligen postat av CutekidLite bilder från min hemsida, jag måste fan betala medlemsavgiften så jag får posta bilder
MvhKommentar
-
coolt att det finns blå petrosar! den färgen är ovanlig i tanganyika..Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
hej Mats
Ursprungligen postat av specmatscoolt att det finns blå petrosar! den färgen är ovanlig i tanganyika..Kommentar
-
tjena! ja det har varit lite struligt (som oftast) men som det ser ut så blir det Petrochromis Famula Tembwe, finns bilder på dessa i troffetråden, annars har jag några få Tropheus Katonga, Neolamprologus Brichardi, Melanochromis Parallelus och Melanochromis Auratus samtliga är VF Har du fått yngel på dina regnbågar?Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
Kommentar