Ska det vara lönsamt att göra egna kar bör dom vara över 500l minst och är dom på över 1000l så är det halva priset ungefär
Limma eget litet kar.. (lr köpa)???
Kollaps
X
-
-
Kemiskt ren aceton köper du i närmaste icabutik eller liknande välsorterad matvarubutik, jag tror fan jag har sett såna överallt i affärer, aceton är ju en vädligt vanligt förekommande nagellacksbortagare osv så det finns både med olja och som kemiskt ren nästan över allt, och en liter behöver du knappast. Kanske en tesked max. Och dom flaskorna jag menar är nog på 100ml ellerliknande. Dvs på tok för mycket för ett liitet kar.Kommentar
-
Tack! Jag hann köpa det innan jag läste här faktiskt, det blev coop forum i Bäckebol Nu ska vi se om jag kan silikona om lite. Har aldrig gjort det, men det kan la inte va så bökigt. Det jag undrar är...om det är riktigtdåligt silikon, borde man inte dra loss precis allt? Alltså även silikonet MELLAN glasen? Det är såklart bökigare.
/Anders960 liter...snart!Kommentar
-
Ursprungligen postat av tezzSka det vara lönsamt att göra egna kar bör dom vara över 500l minst och är dom på över 1000l så är det halva priset ungefärKommentar
-
Ursprungligen postat av malawijannetezz lyd ett gott råd, det finns mera sanningar än dom som du påstår, självklart om du vill limma en liten balja, så kan man hämta gratis glas hos glasmästaren ty3glas fönster som man får gratis, och jag kan tänka mig att det glaset kan man limma en balja som 25 cm hög och 50 cm lång, det lär bara kosta vad en silikontub kostar på biltema ca 50 kr plus jobbet som man förhoppnings gör gratis, så snälla tezz vräk inte ur dig som vissa uppfattar som sanningar. plus att (snälla tar det inte som ett påhopp) känns som ett hån mot dom som försöker att vara seriösa, och det inkluderar inte mig.mvh janne
Sen finst det även en del som skänker bort gammla kar
Och janne ett gott råd tänk innan du talarKommentar
Kommentar