Köpte ett 1500 liter för 45 hunralappar på en rejäl svetsad rambänk i alu. Nu har jag börjat spåna på pumpar och sånt, jag vill inte ha ytterfilter utan tänkte göra en filterhörna som är avskärma med akryl eller pelxiskiva som är limmad mot gavlarna och bottnen, alltså som ett litet akvarium i akvariet.. och jag ska ha insug och tänkte ha filtermatta eller filtervadd eller liknande och sen 2 stycken Kapacitet: - 4600 l/h Effektförbrukning: 11 W http://www.akvarieshopen.com/hydor-k...0-p-2680.html? såna som är riktade mot 2 utblåshål. Låter det som en idé? Jag vill ha ett tyst akvarium med låg strömförbrukning. Och dom där cirkulationspumparna är ju idealiska. Tysta, liten effekt, stort deplacement, och sen jäger doppvärmare, vad behövs i värmarväg för att värma 1500 liter? Ska ha dom i filterkammaren med. Kan rita en illustation sen.
Tipsa mig om alternativ och lämpliga saker för en trivsam fiskmiljö. Jag ska ha frontosor och tropheus duboisi och eventuellt moori.
Tipsa mig om alternativ och lämpliga saker för en trivsam fiskmiljö. Jag ska ha frontosor och tropheus duboisi och eventuellt moori.
Kommentar