Ursprungligen postat av Tony
Ciklidbladet 2/2007
Kollaps
X
-
-
Ursprungligen postat av ZaphiKanonomslag tycker jag! Ett av de coolare hittills! Kul med lite nya ideer och abstrakta grejer!Fiskar är vänner-inte mat!Kommentar
-
Ursprungligen postat av Alexander YlipääBåda orterna är ju rätt så nära Luleå också....Tony EnglundKommentar
-
Det skulle kunna bli ett lämmeltåg upp till Lule alltså?
Grattis på födelsedagen förresten Chrimson AnnaSenast redigerad av Wilhelm; 27 May 2007, 22:20.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Ursprungligen postat av TonyDet var ju ungefär så jag menade. Det vore väl roligare att ha ciklidstämman på lite nya platser, så ni där uppe norr får väl hålla er framme och ansöka om att arrangera stämman!
Nu har ju en ny stor zookedja etablerats sig här uppe så det kanske kan bli mer intressant med Luleå på kartan.Mvh AlexKommentar
-
Ursprungligen postat av Alexander YlipääNu har ju en ny stor zookedja etablerats sig här uppemvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
-
Ursprungligen postat av Alexander YlipääIngenting är omöjligt. Vi har en vision....ett par år framöver. Vi får se.
Nu har ju en ny stor zookedja etablerats sig här uppe så det kanske kan bli mer intressant med Luleå på kartan.Fiskar är vänner-inte mat!Kommentar
-
Ahhh vilket kanonnummer av CB.
Helgen var räddad. Nu blev man sådär sugen igen på att starta nytt akvarium.
Riktigt bra artiklar var det
Nu när vi har redaktörskris så känner jag att det är ännu viktigare att förse redaktionen med artiklar. Så jag uppmanar alla som har något på gång. Plita ihop något och in med det till redaktionen.Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Ursprungligen postat av LNNu när vi har redaktörskris så känner jag att det är ännu viktigare att förse redaktionen med artiklar. Så jag uppmanar alla som har något på gång. Plita ihop något och in med det till redaktionen.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
Igar kom den till UK! Ett av de battre numren hitills, men ej ensam pa toppen.Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Ursprungligen postat av Ola SvenssonIgar kom den till UK! Ett av de battre numren hitills, men ej ensam pa toppen.Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av RobbanGhar alla utom jag c-bladet eller!!!????
Nu väntar man ju på CB nr.3...../#378 Hank
Zoonen:
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=76285
NCS medlemsbilder:
http://www.ciklid.se/medlemsbilder_f...20Persson'Kommentar
-
Kommentar