Era rackarpojkar! Det kan jag mycket väl tänka mig att ni har lite trevligt att dela med er så folket får skratta. Ska ju ner till skåneland och danmark med gcg i helgen, så då får jag väl uppföra mig så det inte kommer fler bevismatrial
Ciklidbladet 2/2007
Kollaps
X
-
-
Äh, det är helt ofarligt Marie. Grabbarna från GCG har aldrig sina kameror med sig, dom pratar hellre om sin utrustningKommentar
-
Ursprungligen postat av MickeÄh, det är helt ofarligt Marie. Grabbarna från GCG har aldrig sina kameror med sig, dom pratar hellre om sin utrustningEn vis man sa; Det man säger sig inte kunna, det vill man inte...Kommentar
-
Ursprungligen postat av Marie JJa, och om andras utrustning medKommentar
-
Hej!
Hej!
Undra sa flundra om gäddan är fisk?Vet ni vad ricky Bruch var expert på? Jo Diskus,ha ha ha ha,Mvh Ann-Mari PS fast hans diskus var svårodlade dom var hårda och behövde hårt vatten desuotm flög domKommentar
-
Kommentar
-
Funderar på att skapa en tråd dit alla flummiga inlägg förpassas.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Hej!
Hej!
Zaphi och Wilhelm vad var det för fel med mitt "Flumiga"inlägg?Mvh Ann-Mari PS Man kan ju alltid DISKUtera Ricky Bruchs kompetens som diskusexpertKommentar
-
Det har inget alls med tråden om ciklidbladet att göra.
Capich?mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
-
-
Ursprungligen postat av Micke
Jag tycker att omslagsbilden blev riktigt bra.
Ni kan ju få låna min bild från förra månadstävlingenSenast redigerad av drd; 11 May 2007, 21:03.// drd
Nu med ännu fler malar.......L046 igen
Min diskus o mal Zoon = http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=183541
Bildarkiv på zpet= http://www.zoopet.com/medlemsbilder/...=30457&cat=500Kommentar
-
Ursprungligen postat av drdÄr det inte dax att köra en diskus som omslag snart ?
Din bild är ju riktigt bra!
Man brukar ha omslagsbilder med anknytning till innehållet så du får plita ner en artikel om dem så ökar chanserna dramatisktSenast redigerad av Micke; 11 May 2007, 21:08.Kommentar
-
Ursprungligen postat av MickeMan brukar ha omslagsbilder med anknytning till innehållet så du får plita ner en artikel om dem så ökar chanserna dramatisktKommentar
-
Ursprungligen postat av deelayDet e bra Micke, sätt press på plattfiskfolket =)Kommentar
Kommentar