Eheim har gjort det igen.

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • jimmyA
    Användare
    • March 2007
    • 26

Ursprungligen postat av Crulle
    Jag ger iaf detta filter 1-10 så ger jag 10. Kunnde lätt sommna med den i rummet oxå tyst som en mus
    en 10 nja är inte så säker på det,
    ställ den brevidd mitt uni max 700 p (aquael) filter så ska du få se ett tystare filter

Kommentar

• Crulle
      Användare
      • January 2005
      • 98

Ursprungligen postat av jimmyA
      en 10 nja är inte så säker på det,
      ställ den brevidd mitt uni max 700 p (aquael) filter så ska du få se ett tystare filter
      Jo ingen slår den i tysthet
      Shoohoo

Kommentar

• jimmyA
        Användare
        • March 2007
        • 26

Ursprungligen postat av Crulle
        Jo ingen slår den i tysthet
        men tekniken är ju riktigt häftig på 2078e ( hoppas den inte börjar trassla efter ett par år bara )

Kommentar

• Cissi
          Användare
          • June 2006
          • 357

Är det egentligen teknik som man behöver då? Är det inte bara att man som prylgalen tycker det är coolt att ha något som sticker ut från mängden? Jag tillhör nog skalan som är lite skeptisk. Det är nästan för bra för att vara sant, tänk om en PC hade haft funktionen egen felsökning, Gud va lätt livet hade blivit! Därför kör jag Mac
          Mbunas för hela slanten i alltför många kar....

Kommentar

• Crulle
            Användare
            • January 2005
            • 98

Visst är det så att man är prylgalen. De här med teknik gäller ju allt datorer, bilar, båtar pumpar, verktyg mm. Det blir ju bara mer elektriska saker. Men man ska inte klaga en bil med fönstervevar ingen servo inga absbromsar, airbag mm. Hur modern är den idag och krocksäker?
            Ursprungligen postat av Cissi
            Är det egentligen teknik som man behöver då? Är det inte bara att man som prylgalen tycker det är coolt att ha något som sticker ut från mängden? Jag tillhör nog skalan som är lite skeptisk. Det är nästan för bra för att vara sant, tänk om en PC hade haft funktionen egen felsökning, Gud va lätt livet hade blivit! Därför kör jag Mac
            Shoohoo

Kommentar

• johan eriksson
              Användare
              • May 2004
              • 159

Ursprungligen postat av B-mark
              Med detta filter kan man ju minska genomströmningen de timmar man låter UV-filtret vara igång, vilket kan vara en orsak till att byta till denna Eheimprodukt.
              Ah en riktig kanonfunktion som jag inte ens tänkte på
              Borde man ju klara sig med ett rätt klent uvc filter också.

Crulle: Hur smidigt går det att rengöra förfiltret och vad är det för material i det?

/johan

Kommentar

Arbetssätt...