If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Är det egentligen teknik som man behöver då? Är det inte bara att man som prylgalen tycker det är coolt att ha något som sticker ut från mängden? Jag tillhör nog skalan som är lite skeptisk. Det är nästan för bra för att vara sant, tänk om en PC hade haft funktionen egen felsökning, Gud va lätt livet hade blivit! Därför kör jag Mac
Visst är det så att man är prylgalen. De här med teknik gäller ju allt datorer, bilar, båtar pumpar, verktyg mm. Det blir ju bara mer elektriska saker. Men man ska inte klaga en bil med fönstervevar ingen servo inga absbromsar, airbag mm. Hur modern är den idag och krocksäker?
Ursprungligen postat av Cissi
Är det egentligen teknik som man behöver då? Är det inte bara att man som prylgalen tycker det är coolt att ha något som sticker ut från mängden? Jag tillhör nog skalan som är lite skeptisk. Det är nästan för bra för att vara sant, tänk om en PC hade haft funktionen egen felsökning, Gud va lätt livet hade blivit! Därför kör jag Mac
Med detta filter kan man ju minska genomströmningen de timmar man låter UV-filtret vara igång, vilket kan vara en orsak till att byta till denna Eheimprodukt.
Ah en riktig kanonfunktion som jag inte ens tänkte på
Borde man ju klara sig med ett rätt klent uvc filter också.
Crulle: Hur smidigt går det att rengöra förfiltret och vad är det för material i det?
Kommentar