If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Samma här, sedan 16-tiden igår. Knappt någon aktivitet här på forumet, antagligen på grund av det. Men jag är envis. Jag gick in bakvägen... för själva forumet fungerar ju hur bra som helst!
Har suttit i konferens på jobbet i två dagar och upptäckte just detta vid lunch idag.
Tydligen har en av våra webhotellsleverantörer haft ett avbrott hos sin ISP som resutlerat i att länken varit nere. Efter att länken åter gått upp visar det sig att våra sidor inte visas trots att servern de ligger på kan nås.
Hoppas de skyndar sig... jag börjar få abstinens... tur att det finns några andra som har varit lika envisa som jag... men hu så ödsligt det är här nu.... nu.... nu... nu... (det var ekot alltså)
hm... kunde ju åtminstone varit en länk till forumet... men nu har jag iallafall informerat de på zoopet om att forumet funkar eftersom de var oroliga....
Det vi fått reda på från webhotellet är att vår huvudsida helt plötsligt suger ur all processorkraft från servern den ligger på, allt noterat efter att leverantören häromdagen råkade ut för avbrott hos sin ISP.
Felsökning har pågått under dagen och vi försöker nu isolera vad som kan orsaka den förhöjda lasten.
Tillsvidare kommer därför förstasidan att var minimal, tills dess att vi har mer fakta att informera om.
Kommentar