En liten fundering om hur många troffar ni har i era 720 kar utan problem. Är bara lite nyfiken på hur många troffar i storleken 8-11 cm ni tycker är lämpligt att hålla i ett 720. Man säger väl ca 10-15 liter vatten per vuxen fisk??.
Jag håller idag ca 30 pemba 4-11 cm i ett 540 tillsammans med alldeles för många J.marlieri, dessa är ju värre än kaniner, är det någon som vill ha så hör av er.
I mitt 720 går det "bara" 14st bärnsten i 5-6 cm storleken, blir det för mycket om jag sätter ner mina pemba i 720 tillsammans me bärnstenen???
Det blir nog bara dessa fiskar i 720, nja ett par Leleupi kommer att gå där i och.
Är detta fullt eller kan jag sätta ner några snäckisar, eller sandlekare.
MvH
Robban
Jag håller idag ca 30 pemba 4-11 cm i ett 540 tillsammans med alldeles för många J.marlieri, dessa är ju värre än kaniner, är det någon som vill ha så hör av er.
I mitt 720 går det "bara" 14st bärnsten i 5-6 cm storleken, blir det för mycket om jag sätter ner mina pemba i 720 tillsammans me bärnstenen???
Det blir nog bara dessa fiskar i 720, nja ett par Leleupi kommer att gå där i och.
Är detta fullt eller kan jag sätta ner några snäckisar, eller sandlekare.
MvH
Robban
Kommentar