Självklart skall man till Ciklidstämman - för mig är det väl 28 året i rad eller vad det nu blir och det är fortfarande lika givande
Samåkning från Göteborg till Ciklidstämman
Kollaps
X
-
-
Ursprungligen postat av ByttorpKom igen nu, ta ert förnuft till fånga...jag sponsrar festen på fredagen om ni hänger medKommentar
-
Ursprungligen postat av CissiHehe, det var ett jättebra förslag! Vi är så underrepresenterade ju. Jag fattar fortfarande inte varför det är så få kvinnor inom akvaristiken...
Jag tycker det var för lite "intressant" på stämman därför väljer jag att inte åka upp. Det var bara Ad Konings som lockade.Mvh
RobinKommentar
-
Ursprungligen postat av Kjell FohrmanSjälvklart skall man till Ciklidstämman - för mig är det väl 28 året i rad eller vad det nu blir och det är fortfarande lika givandeMvh AlexKommentar
-
Ursprungligen postat av Byttorpmed ett markant underskott av kvinnliga besökare så borde man ju nästan sponsra kvinnliga deltagare som kommer till stämman . Kanske nått att jobba på för nästa år
Ursprungligen postat av ByttorpKom igen nu, ta ert förnuft till fånga...jag sponsrar festen på fredagen om ni hänger medKommentar
-
Kommentar