Samåkning från Göteborg till Ciklidstämman

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kjell Fohrman
    Användare
    • April 2002
    • 4619

Samåkning från Göteborg till Ciklidstämman

Jag har 2 platser lediga i min bil från Göteborg till stämman och 3 platser lediga hem om någon är intresserade av samåkning och delad bilkostnad.
    Åker upp vid 2-3 snåret på fredagen och hem efter stämmans avslutning på söndagen
  • ciklidMartin
    Användare
    • February 2004
    • 213

Det ryktas om att Ad konings skall åka med dig upp? Det kanske ökar lusten att åka med .
    www.polarpumpen.se, Fujitsu värmepump

Kommentar

• tropfrog
      Användare
      • July 2003
      • 1840

Jag åker gärna med dig Kjell.
      MVH
      Magnus

Kommentar

• Kjell Fohrman
        Användare
        • April 2002
        • 4619

Ursprungligen postat av ciklidMartin
        Det ryktas om att Ad konings skall åka med dig upp? Det kanske ökar lusten att åka med .
        Jo det ryktet lär stämma så det är väl en fördel om man kan lite engelska eller åtminstone svengelska eftersom Ad nog inte kan så mycket mer än "skål" på svenska och eftersom jag kör är ju inte det så himla kul att skåla hela vägen upp

Kommentar

• Kjell Fohrman
          Användare
          • April 2002
          • 4619

Ursprungligen postat av tropfrog
          Jag åker gärna med dig Kjell.
          MVH
          Magnus
          OK - bra
          Vi hörs när det börjar dra ihop sig för överenskommelse om tider etc.

Kommentar

• Kjell Fohrman
            Användare
            • April 2002
            • 4619

Inga fler som är intressaerade av samåkning? Kanske hoppa på i Borås/Ulricehamn etc.?
            Vet inte hur det har löst sig för Jesper Flygare med kompis som ville åka med någon från Göteborg upp till stämman (Jesper skall hålla föredrag i Göteborgs ciklidgrupp på torsdagen) och det blir lite väl trångt med 5 i min bil.

Kommentar

• *Ulrica*
              Användare
              • January 2007
              • 290

Vad tror ni... kan man tälta i Mars?

Kommentar

• Kjell Fohrman
                Användare
                • April 2002
                • 4619

Ursprungligen postat av *Ulrica*
                Vad tror ni... kan man tälta i Mars?
                Bara viljan finns så
                Annars så finns det säkert fortfarande några hotellplatser kvar

Kommentar

• *Ulrica*
                  Användare
                  • January 2007
                  • 290

Säkert! Men till skillnad från tält så kostar hotell pengar....

Kommentar

• Byttorp
                    Användare
                    • November 2003
                    • 1585

Ursprungligen postat av *Ulrica*
                    Säkert! Men till skillnad från tält så kostar hotell pengar....
                    Det finns säkert nån trevlig ciklidist som har ett bokat dubbelrum och har plats över Om inte annat så: med ett markant underskott av kvinnliga besökare så borde man ju nästan sponsra kvinnliga deltagare som kommer till stämman . Kanske nått att jobba på för nästa år
                    Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
                    Ordförande GCG

Kommentar

• Cissi
                      Användare
                      • June 2006
                      • 357

Ursprungligen postat av Byttorp
                      Det finns säkert nån trevlig ciklidist som har ett bokat dubbelrum och har plats över Om inte annat så: med ett markant underskott av kvinnliga besökare så borde man ju nästan sponsra kvinnliga deltagare som kommer till stämman . Kanske nått att jobba på för nästa år
                      Hehe, det var ett jättebra förslag! Vi är så underrepresenterade ju. Jag fattar fortfarande inte varför det är så få kvinnor inom akvaristiken...
                      Jag tycker det var för lite "intressant" på stämman därför väljer jag att inte åka upp. Det var bara Ad Konings som lockade.
                      Mbunas för hela slanten i alltför många kar....

Kommentar

• Zaphi
                        NCS Medlem
                        • July 2002
                        • 5395

Bara Ad? Det är nästan som att vara religiös och säga "Bara gud" Kom igen nu Cissi! Du och Ulrika kan la boka ett rum! Det vore kul med ett stort gäng från GCG också juuu!!
                        www.viktorsundberg.se | www.naturfotokurser.se

Kommentar

• Wilhelm
                          Användare
                          • April 2002
                          • 9122

Ursprungligen postat av Cissi
                          Jag tycker det var för lite "intressant" på stämman därför väljer jag att inte åka upp. Det var bara Ad Konings som lockade.
                          Oj oj Cissi, du vet inte vad du går miste om. Det är inte bara föredragshållarna och deras utomordentligt intressanta föredrag du går misste om, utan även gemenskapen med likasinnade.
                          Träffa alla forumister och prata med oss IRL. Lördagskvällens supé, alla fina prylar du kan vinna. Fredagens förträff + en massa annat.
                          Komm igen nu och anmäl dig nu till årets största händelse i akvarievärlden.
                          mvh Wilhelm

"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"

www.linkopings-akvarieforening.net/
                          Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
                          www.aquafish.info www.crossbow-crest.se

Kommentar

• Zaphi
                            NCS Medlem
                            • July 2002
                            • 5395

Wilhelm kan inte ha mer rätt. Det är ju once in a blue moon som det är stämma, så det är en kanongrej om man är fisknörd! Tänk dig att få mingla med 140 ciklidister... Hmmm... Det är klart, när man säger det på det sättet kanske man inte vet om man skall skratta eller gråta, men kul är det ju iallafall...
                            www.viktorsundberg.se | www.naturfotokurser.se

Kommentar

• Byttorp
                              Användare
                              • November 2003
                              • 1585

Willhelm och Viktor kan inte ha mer rätt...jag för min del åker mest upp för att träffa en massa roligt folk, fiskar är jag inte ens intresserad av men jag hade inget bättre för mig denna helgen ändå så Fast å andra sidan har jag aldrig träffat Ad eller nån av dom andra föredragshållarna så det blir skoj bara det.

Näe skämt åsido, det kommer bli så dj.vla kul så det är helt klart årets höjdpunkt klart att ni skall hänga med. Det finns säkert plats i vår bil från borås också om vi knööör lite.

Kom igen nu, ta ert förnuft till fånga...jag sponsrar festen på fredagen om ni hänger med
                              Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
                              Ordförande GCG

Kommentar

Arbetssätt...