If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Trewvavasae MC som skall härstamma från Tumbi West. Jag har fått min första lek från honorna jag skaffade från dig Jocke. De skall ju också komma från Tumbi West
Får väl bidra med lite firrar jag med. Näbbcikliderna e en av mina favvo när det gäller malawi och mbunor.. Gillar dock INTE att fånga dom , e ett par kvicka rackare
Senast redigerad av Oden70; 10 January 2009, 12:54.
Trewvavasae MC som skall härstamma från Tumbi West. Jag har fått min första lek från honorna jag skaffade från dig Jocke. De skall ju också komma från Tumbi West
Kul hoppas de får fina avkommor, jag har 26 småttingar nu efter Tomas. Tror nog att det kan bli några fina yngel så småningom.
Vi har ju snöat in på MC-varianter, inte bara trewavasae utan även Zebror.
/j
Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.
Hejsan, ja han är ruskigt snygg speciellt nu i lek med honorna...
Tråkigt att min kamera är så dålig....
Fångstplatsen har jag dessvärre ingen aning om
Hmmm...en sån där skulle passa alldeles utmärkt i mitt nystartade 528... Riktigt snygg!
Inte så lätt att komma över såna firrar här i Sundsvall bara - suck.
Hmmm...en sån där skulle passa alldeles utmärkt i mitt nystartade 528... Riktigt snygg!
Inte så lätt att komma över såna firrar här i Sundsvall bara - suck.
Jag har yngel på honom. Skicka mig PM så kanske vi kan fixa nått sen.
Honan ser ut som en av mina, den blev avlekt igår. Jag tog upp en hona igår och hon hade bara 10 yngel, Tomas (han kallas så) kanske är "lite impotent" ändå.
bild på Tomas:
Dags igen, han är nog inte helt slut som artist. Blir ju lite fler yngel än vad vi lyckas med, en månad kvar till vårt andra yngel.
Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.
Kommentar