CA-bilder del 2
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Kommentar
-
Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Första Bilderna på min nya 1400 liters balja. Vattnet är fortfarande lite "disigt" och jag har ännu ingen riktig belysning, det ligger en 150cm ramp på provisoriskt, för att ni skall kunna se nåt över huvudtaget
Bild 1 drygt halva karet (den belysta delen) inga växter ännu skall nog ha i lite med sten oxå.
Blid 2 min nya Bocourti hane jag mätte honom till 29,5 cm när jag släppte i honom igår det disiga vattnet gör honom lite blek
Det blir ett lite inofficiellt CAmöte i Genarp den 2 Februari för de som är intresserade, än så länge är vi 3 st.
Bocourtin var ju riktigt fin också, passade alldeles utmärkt med en sån inspirationsbild. Det kommer bocourti till Genarp inom någon vecka om allt går som planerat!!Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Det var ju riktigt fint! med moduler och allt. Jag får jobba på det härhemma, men hinner inte få ordning på något sådant tills du dyker upp den 2:e.
Det blir ett lite inofficiellt CAmöte i Genarp den 2 Februari för de som är intresserade, än så länge är vi 3 st.
Bocourtin var ju riktigt fin också, passade alldeles utmärkt med en sån inspirationsbild. Det kommer bocourti till Genarp inom någon vecka om allt går som planerat!!Mvh Jocke
-
Kommentar
-
-
Jo det blev ett 975 liters (200x75x65).
Jag röstar för att du bygger ett 5,5m kar. Vi "norrlänningar" kanske kan ha ett CA-möte ute i skärgården där vi bland annat hjälper Keno med bygge av monsterbaljaKommentar
-
Hehe jaa det är ju inte mycket bättre det, ca 30mil enkel..Mvh Jocke
-
Kommentar
-
Stenungsund - Genarp 32,8 Mil enkel enligt Eniro men det får la gå när det handlar om nåt så sällsynt som en CA-TräffCichlasoma Festae går nu i ett 360 !!Kommentar
-
Kommentar
-
Lite dåliga foton från Jari och mig idag.
Vi börjar med Amphilophus Trimaculatus hane.Mvh Jocke
-
-
Kommentar