CA-bilder del 2
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Kommentar
-
Caquetaia Umbrifera
Yngelvårdande hona på drygt 20 cm...samt en del yngel.Senast redigerad av jinnarparen; 10 January 2008, 23:44.Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
-
Första Bilderna på min nya 1400 liters balja. Vattnet är fortfarande lite "disigt" och jag har ännu ingen riktig belysning, det ligger en 150cm ramp på provisoriskt, för att ni skall kunna se nåt över huvudtaget
Bild 1 drygt halva karet (den belysta delen) inga växter ännu skall nog ha i lite med sten oxå.
Blid 2 min nya Bocourti hane jag mätte honom till 29,5 cm när jag släppte i honom igår det disiga vattnet gör honom lite blekCichlasoma Festae går nu i ett 360 !!Kommentar
-
Ser fint ut Niclas .
Fick för övrigt hem min nya balja idag så nu har jag lite att pyssla med.
Första Bilderna på min nya 1400 liters balja. Vattnet är fortfarande lite "disigt" och jag har ännu ingen riktig belysning, det ligger en 150cm ramp på provisoriskt, för att ni skall kunna se nåt över huvudtaget
Bild 1 drygt halva karet (den belysta delen) inga växter ännu skall nog ha i lite med sten oxå.
Blid 2 min nya Bocourti hane jag mätte honom till 29,5 cm när jag släppte i honom igår det disiga vattnet gör honom lite blekKommentar
-
Blid 2 min nya Bocourti hane jag mätte honom till 29,5 cm när jag släppte i honom igår det disiga vattnet gör honom lite blek
Skitfint Niclas!!
Ska bli spännande se det live längre fram i vårMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Blid 2 min nya Bocourti hane jag mätte honom till 29,5 cm när jag släppte i honom igår det disiga vattnet gör honom lite blek
Blev de alla 6 Splendida?!Kommentar
-
Blid 2 min nya Bocourti hane jag mätte honom till 29,5 cm när jag släppte i honom igår det disiga vattnet gör honom lite blekMvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
man tackar...skall bara få dit lite ljus och växter om det nu finns några som inte Bocourtin äter upp.
Nån som har nån ide..på typ av växt som int Bocourtin tar, Patrik vad har du i ditt kar ?Senast redigerad av Niclas Larsson; 16 January 2008, 08:13.Cichlasoma Festae går nu i ett 360 !!Kommentar
-
Cichlasoma Festae går nu i ett 360 !!Kommentar
Kommentar