CA-bilder del 2
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toaletten -
Kommentar
-
Kommentar
-
Hehe, jag sparade din bild på datorn å kollade egenskaper osv, så står det vilken kamera som bilden är tagen medKommentar
-
-
Vieja zonata hona på 32 cm!
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Å tackar för de positiva kommentarerna kring karet å fisken! Karet är på 1600 liter, men kommer väl snart vara för litet för festae och zonataKommentar
-
Ja va ska man säga.. Helt jädra underbar Zonatum! Blev helt såld när jag såg bilderna
Vad har du för belysning förresten verkar så dämpad och fin, saknar bra belysning i mitt kar.Kommentar
-
Belysningen består av 4 st Philips Aquarelle 36 w rör och 2 st powerglo rör. Sen har jag även en liten 15 w powerglo i ett hörn som annars blev sådär supermörkt. Har också kvälls/morgonbelysning med två lågenergiarmaturer.
Att det blivit sådär dämpad belysning beror mycket på att jag har fäst rötter och massa hornsärv vid ytan, blev mycket bra tycker jag och dessutom verkar firrarna gilla det också!Kommentar
-
Jäkligt Nice Zonata yonaz Stort Grattis till den ...se om du kunde hitta motparten till denMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
[QUOTE=Yonaz;712148]Vieja zonata hona på 32 cm!
Vilken häftig best! O vad snygg hon är dessutom!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Jo jag skulle verkligen vilja hitta en fin 35 cm hane till henne. Tror 1+1 zonata och 1+2 festae(vill köra med två honor då hanen annars lätt kör slut på en ensam hon) skulle vara hur snyggt som helst i karet!
Lite helhetsbilder på 1600 karet...
Kommentar
Kommentar