CA-bilder del 2
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Kommentar
-
här är en bild på min Archocentrus octofasciatus
http://archive.pixbox.se/arkivet/syn...0/16480204.jpg
Som sagt länken funkar inte, prova igen..
Mvh JockeMvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Kommentar
-
1. H.nicaraguensis par med yngel
2. Honduran red point par med yngel
3. V.fenestrata "Catemaco" parKommentar
-
-
Kommentar
-
hoppas denna funkar...
http://www.pixbox.se/alb593704 det är bilder på både ca och sa har lite blandat just nu....Kommentar
-
Kommentar
-
Hittade en avmagrad stackare till Petenia Splendida hane som inte har ätit på månader tagit hand om den nu i mitt stora kar bland dom andra funkar bättre än väntat käkade efter 3 dagar så jag tror eller hoppas jag kan få upp hullet på den igen sänder med några bilder i magert skick hoppas på snar bättring riktigt glupsk har han blivitMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Hittade en avmagrad stackare till Petenia Splendida hane som inte har ätit på månader tagit hand om den nu i mitt stora kar bland dom andra funkar bättre än väntat käkade efter 3 dagar så jag tror eller hoppas jag kan få upp hullet på den igen sänder med några bilder i magert skick hoppas på snar bättring riktigt glupsk har han blivit
Väntar på en ny blixt sen ska jag börja lägga upp bilder här igen!
Min vackra JD hona blivit tokig, fick fånga upp henne i natt och flytta till 540 temporärt eftersom hon hade bestämt sig för att rymma från 720, small som sjutton i täckglasen. Har varit konstig t och från i ett par veckor. Har inte varit hemma så mkt på sistone men har inte sett någon mobbing. Kanske att hanen stressat henne. Får återkomma med hur d går.Senast redigerad av tjornpatrik; 22 November 2007, 10:53.Kommentar
-
Hittade en avmagrad stackare till Petenia Splendida hane som inte har ätit på månader tagit hand om den nu i mitt stora kar bland dom andra funkar bättre än väntat käkade efter 3 dagar så jag tror eller hoppas jag kan få upp hullet på den igen sänder med några bilder i magert skick hoppas på snar bättring riktigt glupsk har han blivitMvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Det går säkert bra. Har Micke redan fått den att äta, så blir han nog rund o trind till jul!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar