Tråkigt att höra Ove, varför dog den? Har du någon koll på det?
CA-bilder del 2
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
grejade med kameran idag tog lite bilder håll tillgodo bild 1 V.Regani hane till 99%,bild2 C.festae honan dom växer. bild3 P loisellie paret,bild4Petenia splendida paret hanen minst 35cm nu.bild 5 V. synspila hane åxo 35 cm nu stilig pjäs om jag får säga det själv =)Senast redigerad av Micke Jarhl; 09 November 2007, 21:30.Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
ett par bilder till,Bild1,C pearsei paret bild 2, petenia splendida honan,bild 3 C.festae honan den sista på hela karet eller delvis iafSenast redigerad av Micke Jarhl; 09 November 2007, 21:31.Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
-
Kommentar
-
Skickar med 2 nytagna bilder på en av Loisellei hanarna samt Fenestrata hanen.Senast redigerad av tjornpatrik; 09 November 2007, 22:04.Kommentar
-
Liknar min hona väldands mycket..
Fenestratahanar får pannpuckel rätt tidigt, typ vid 13-15 cm.. Ps. mycket fina bilder. Ds.
Mvh JockeMvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Köpte den i Sandby som hane, har aldrig haft arten tidigare och bara tagit förgivet att det är en hane efter det. Blir så svårt när man inte har nåt att jämföra med som med Loisellei "paret" som jag dock med tanke på grovehet, storlek osv trodde var en av varje men inte. Liksom med dessa vet jag inte men om man kollar beskrivningen i artregistret vill jag ha det till en hane.
Min är 13-14 cm nånting
Kolla här vad du tror:Kommentar
Kommentar