CA-bilder del 2

Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

• jarinen
    svarade
    Ursprungligen postat av firefox75
    För att kunna lägga upp bilder.
    Fast jag kör ju både CA/SA tyvärr i dålig kombination så jag har olika par från skillda landsdelar...men men det funkar.

Har tittat på alla läckra bilder här inne och gaaaahhhh...vill också ha...
    Klart du skall bli medlem! ... då får du ju tidernas bästa tidskrift Ciklidbladet 4ggr om året + att du kan posta bilder. Vilken kombo, allt detta till det facila priset av 250:- per år. Vilken deal egentligen! .

Mvh Jari

Lämna en kommentar:

• jarinen
    svarade
    Ursprungligen postat av patriks155
    Lite nya bilder tagna med kamerans inbyggda blixt. Den andra slog jag ju ofrivilligt sönder i bildörren och är nu inlämnad.

1. Maculicauda paret som nu går i mitt 720 och stortrivs, är 20 cm+
    2. Fenestrata hanen
    3. Loiselle paret
    4. Fenestratan igen med en vf Cre Venezuela under sig

Trevlig helg på er förresten!
    Coola bilder! speciellt den på Loisellei paret. Snygga caudor, verkligen.

Mvh Jari

Lämna en kommentar:

• tjornpatrik
    svarade
    Lite nya bilder tagna med kamerans inbyggda blixt. Den andra slog jag ju ofrivilligt sönder i bildörren och är nu inlämnad.

1. Maculicauda paret som nu går i mitt 720 och stortrivs, är 20 cm+
    2. Fenestrata hanen
    3. Loiselle paret
    4. Fenestratan igen med en vf Cre Venezuela under sig

Trevlig helg på er förresten!
    Senast redigerad av tjornpatrik; 26 October 2007, 20:30.

Lämna en kommentar:

• firefox75
    svarade
    Synd att man måste vara medlem

Ursprungligen postat av jarinen
    Tackar! Bifascen är mellan 20-25cm. Jag fotar aldrig med blixt så jag känner till det där med många skott för någon enstaka lyckad bild.

Mvh Jari
    För att kunna lägga upp bilder.
    Fast jag kör ju både CA/SA tyvärr i dålig kombination så jag har olika par från skillda landsdelar...men men det funkar.

Har tittat på alla läckra bilder här inne och gaaaahhhh...vill också ha...

Lämna en kommentar:

• jarinen
    svarade
    Ursprungligen postat av patriks155
    Fina bilder Jari! Hur stor är Bifasciatan? Den är ju helt underbar i färgerna!

Ska försöka ta lite bilder och lägga ut sen, tar ju tid att få bra bilder nu när man inte har någon hel blixt.
    Tackar! Bifascen är mellan 20-25cm. Jag fotar aldrig med blixt så jag känner till det där med många skott för någon enstaka lyckad bild.

Mvh Jari

Lämna en kommentar:

• tjornpatrik
    svarade
    Ursprungligen postat av jarinen
    Lite dagsfärska bilder:

.... och för ordningens skull artnamnen:

Cichlasoma Pearsei
    Vieja Bifasciata

Mvh Jari
    Fina bilder Jari! Hur stor är Bifasciatan? Den är ju helt underbar i färgerna!

Ska försöka ta lite bilder och lägga ut sen, tar ju tid att få bra bilder nu när man inte har någon hel blixt.

Lämna en kommentar:

• jarinen
    svarade
    Lite dagsfärska bilder:

.... och för ordningens skull artnamnen:

Cichlasoma Pearsei
    Vieja Bifasciata

Mvh Jari

Lämna en kommentar:

• Lundensis
    svarade
    Ursprungligen postat av jinnarparen
    Bytte ut de gamla filtermattorna i karet mot en helt ny filtertunna i helgen.
    Helt tydligt är att godmannin uppskattade detta byte för de har börjat färga ut enormt efter att ha varit väldigt bleka ett tag.
    Supersnygg!

Lämna en kommentar:

• Micke Jarhl
    svarade
    Helt tydligt är att godmannin uppskattade detta byte för de har börjat färga ut enormt efter att ha varit väldigt bleka ett tag.
    Den växlar ju det mesta kul att se läcker Jinnarp!

Lämna en kommentar:

• tjornpatrik
    svarade
    WOW så läcker!!!!

Lämna en kommentar:

• JockeB
    svarade
    Den är ju bara för snygg!!

Lämna en kommentar:

• deelay
    svarade
    Väldigt snygg firre.

Lämna en kommentar:

• StefanL
    svarade
    Oj vad kul när städning lönar sig! Snygg firre!

Lämna en kommentar:

• jinnarparen
    svarade
    Vieja Godmanni

Lämna en kommentar:

• Yonaz
    svarade
    Kompletterade mitt stora kar med en JD hane på 24 cm igår. Borde kunna klara sig hyffsat en tid frammåt innan Festaecikliderna blivit alltför stora och biffiga.

Iaf en riktig fuling och den största JD jag sett!

Senast redigerad av Yonaz; 17 October 2007, 13:43.

Lämna en kommentar:

Arbetssätt...