CA-bilder del 2
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
-
Jo tack dom är fina, kommer ursprungligen från Micke Jharl, efter att ha mellanlandat hos Pangaea så hammnade dom hos mig.
Ja mina V.argentea är nog dryga 15 cm idag. Theraps lentiginosus har jag 3 st kvar av troligen hanar allihopa men den största är nog 15-16 cm och de andra ca 10 cm.
Hrp är nog ca 5-6 cm dom 3 som är kvar, jag hade ett par som lekte innan jag åkte på 1 veckas semester när jag kom hem så var hanen död och honan låg på botten och flämtade och hon dog 2 dagar senare. Varför de dog vet jag ej men hanen kan kanske ha blivit ihjälslagen när han vaktade rommen, de går tillsammans med ganska stora firrar så de hade nog svårt att freda sig.Kommentar
-
Vill baar säga att för den som gillar CA ta en tur till norrköping och hälsa på jocke (Beast) Fyyyy ända in i he..te vad fina fiskar han har.... 1 kilos CA är inte o leka med. tack för visningen och guidningen i ditt CA paradis jocke det var en hitt. framtida ciklid bladet hemma hos reportage säger jag!
Ps Ove ditt 1500 liters kar med CA var nice det med!Senast redigerad av Falköping Andreas; 27 August 2007, 22:56.Kommentar
-
Vill baar säga att för den som gillar CA ta en tur till norrköping och hälsa på jocke (Beast) Fyyyy ända in i he..te vad fina fiskar han har.... 1 kilos CA är inte o leka med. tack för visningen och guidningen i ditt CA paradis jocke det var en hitt. framtida ciklid bladet hemma hos reportage säger jag!
Ps Ove ditt 1500 liters kar med CA var nice det med!
Dags att slänga ut troffarna nu då Andreas.Kommentar
-
Ps Ove ditt 1500 liters kar med CA var nice det med!
mvh JockeMvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Tackar ove och jocke!!
Tackar för firrarna mycket fina..
Dom kommer bli fina i mitt 1250=)
Tycker också att det var synd att vi inte hann med magnus när vi var i stockholm men tiden rann bara iväg som den lätt gör när man tjatar fisk=)
Hoppas att vi kan ta en titt hos dig en annan dag magnus..Kommentar
-
Tackar för firrarna mycket fina..
Dom kommer bli fina i mitt 1250=)
Tycker också att det var synd att vi inte hann med magnus när vi var i stockholm men tiden rann bara iväg som den lätt gör när man tjatar fisk=)
Hoppas att vi kan ta en titt hos dig en annan dag magnus..
Japp och nu återstår bara en sak!!!
Att du fotar fiskarna då och då o lägger upp bilderna här så vi får se dom frodasMvh Jocke
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Nu när du har "riktiga" fiskar hemma så är det bara en tidsfråga innan ditt intresse sakta men säkert smyger över till CA och alla dina tanganyika bara är ett minne Hehe..Mvh Jocke
-
Oj oj oj denna tråden har jag inte kollat i på länge! Välkommen till forumet Patrik eller va man ska säga, aldrig sett dig tidigare. Å jäklar va välmående o fina firrar du har! Bra på å fota me!
Ove, riktigt roligt att se din film. Men låtvalet förstår jag mig inte påKommentar
-
Tackar Laesk!Kommentar
Kommentar