5 till kommer här den första kan ni se hur Petenia Splendida hanen siktar in sig på räka tyvärr missade jag ögonblicket den försvinner hehe..de var allt för den här gången .
CA-bilder del 2
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Jag har bara småttingar och dessutom av okänt ursprung. Men man kanske får vara med i CA-klubben för det. Har nu 2 arter och 3 varianter.Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av Christian AlfredssonJag har bara småttingar och dessutom av okänt ursprung. Men man kanske får vara med i CA-klubben för det. Har nu 2 arter och 3 varianter.
Mvh JariKommentar
-
Det är inte konstigar än Zebraciklider, Jack Dempsey och EBJD.
Så långt har det gått bra. Köpte mindre vanliga JD som går med dem. De ska ju vara klenare såKommentar
-
Här är en bild av mona multispinosa med yngel. Ynglen ser ni som små prickar under paret. Det verkar vara uppåt trehundra yngel.To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av Ove PlanstedtEn riktigt förbannad C.pearsei.To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
-
-
C Umbrifera
2 bilder på den dominanta hanen.
Alla 8 umbriferorna växer fort nu. Hanen är nog 21-22 cm.
Släppte i mina 5 st V Argentea till umbriferorna i helgen, dessa var ca 14-15 cm och de såg små ut bland sitt nya sällskap.Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
V Argentea & H Nicaraguense par
En av de 5 argenteorna samt mitt nicaraguensepar. De har lekt ett antal gånger, men än så länge har jag inte sett några yngel.Åter till CA
-
Nicaraguense
Grymmt cool nicaraguense, är det nån slags mutationsfärg? Undrar hur ynglen kommer att bli. Är den VF?FrontosamarkusKommentar
-
Ursprungligen postat av BarracudanGrymmt cool nicaraguense, är det nån slags mutationsfärg? Undrar hur ynglen kommer att bli. Är den VF?
Den är inte VF.Åter till CA
-
C Umbrifera är ju kärlek alltså vilka bilder jinnarp, när kan man komma på ett besök?Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
Kommentar