Veija synspila lek? Iaf dom tränar för fullt putsar fejar dagarna i enda dock inget resultat ännu vi får se+2bilder på mitt Parachromis.loisellie hänger ihop vått som torrt oskiljaktiga
CA-bilder del 2
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Ursprungligen postat av Micke JarhlVeija synspila lek? Iaf dom tränar för fullt putsar fejar dagarna i enda dock inget resultat ännu vi får se+2bilder på mitt Parachromis.loisellie hänger ihop vått som torrt oskiljaktigaTo be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Ursprungligen postat av Matz KarlsénGrymt snygga!! Varför har inte jag ett tomt 720. För tillfället har jag bara ett tomt 105-liters. Och det ger knappast plats för någon CA?Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Synspila där är så sjukt snygga. Det tråkiga är väll om man köper ett par att det tar några år att få dem så där. Den hanen är riktigt stabil.Kommentar
-
Ursprungligen postat av johhoSynspila där är så sjukt snygga. Det tråkiga är väll om man köper ett par att det tar några år att få dem så där. Den hanen är riktigt stabil.
tror Jinnarparen importerade dessa från USA 2003 som små så visst några år tar det...men väl värt att vänta påMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Vad heter den andra stora cikliden du har i akvariet? Den med den svarta buken. Den är ju också väldigt snygg.Kommentar
-
Ursprungligen postat av johhoVad heter den andra stora cikliden du har i akvariet? Den med den svarta buken. Den är ju också väldigt snygg.Kommentar
-
Ursprungligen postat av johhoVad heter den andra stora cikliden du har i akvariet? Den med den svarta buken. Den är ju också väldigt snygg.
japp stämmer bra Herichthys Pearsei...37cm hane och honan är 31cmMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
törs man..
..lägga in en kass mobil bild med alla proffsbilder......
spilurum/s.. heter den Archocentrus spilurum som jag köpte den som eller Cryptoheros spilurus som i artbeskrivningarnaMvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Ursprungligen postat av cichlids4fun..lägga in en kass mobil bild med alla proffsbilder......
spilurum/s.. heter den Archocentrus spilurum som jag köpte den som eller Cryptoheros spilurus som i artbeskrivningarna
artregistret på NCS följer cichlidpress.com i första hand när det gäller artnamn. Båda släktnamnen används flitigt men jag yrkar nog på Cryptoheros men det viktiga är ändå att artnamnet hålls ordentlig koll på, det vill säga spilurus. Överlag tror jag handlare är rätt dåliga på centralamerikanska ciklider, de benämner dom som de heter i grosslistan. En del CA arter är liksom inte definitivt placerade så det kan uppstå denna förvirring. Ola Svensson vet säkert mer om detta.
Mvh JariKommentar
-
Veckans Bifasciata och Managuense, börjar bli tjatigt men jag vill ju så gärna visa dom...
Mvh JariKommentar
-
Ursprungligen postat av jarinenVeckans Bifasciata och Managuense, börjar bli tjatigt men jag vill ju så gärna visa dom...
Mvh JariTo be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Ursprungligen postat av jarinenVeckans Bifasciata och Managuense, börjar bli tjatigt men jag vill ju så gärna visa dom...
Mvh Jari375 l Malawikar + tomt 125 l....Kommentar
-
Ursprungligen postat av BedsonVattnet ser extremt klart ut, vad har du för filter och vad är det i det Jari?
Mvh JariKommentar
-
Ursprungligen postat av Matz KarlsénGode gud! Kan du inte skänka mig ett 720. Jag vill också ha sådana fiskar. Grymt snygga! Ger ha begär.
Mvh JariKommentar
Kommentar