Ursprungligen postat av wracker
CA-bilder del 2
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
Senast redigerad av JockeB; 11 March 2007, 08:09.Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider! -
Synd på en sådan snygg fisk!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Ursprungligen postat av Micke JarhlDen är så fin Jari,är det en hane du har eller har du ett par?
Ursprungligen postat av Ove PlanstedtInte ett dugg tjatigt Jari, den är ju bland de snyggaste viejorna ju .
Mvh JariKommentar
-
-
beast, Där ser man... dem de hade inne såg ut att vara 4-5cm men dem hade mycket mer svart än blått till jämförelse med din på bilden. supersnygg fisk iallafall.. vad kan känsligheten bero på då ? att dem försvagas av den långa transporten eller avelsvarianten? eftersom jag aldrig sätt dem förut antar jag att det är en odlingsvariant och inte en naturlig?Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av Johanfärska bilder
Fina bilder speciellt zonatan ser fina ut!! du får väl investera i en art till =)Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
ja visst är de goa, texasena är fina me, men så mycket svårare att fota. vem vet inom kort kanske man får tag i nån annan trevlig veija.Kommentar
-
Fina bilder Johan, kul att dom tar sig. Tycker inte du ska ha någon mera Vieja, flera Vieja arter i samma kar = Trubbel Om nu karet inte är på 1000L eller mer vill säga..
Näe skaffa någon mindre art från tex Archocentrus släktet eller så..Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Lägger upp en bild på mitt Parachromis Loisellei par. Dålig bildkvalite p.g.a att bilden togs med mobilkamera.Kommentar
-
Ursprungligen postat av BeastFina bilder Johan, kul att dom tar sig. Tycker inte du ska ha någon mera Vieja, flera Vieja arter i samma kar = Trubbel Om nu karet inte är på 1000L eller mer vill säga..
Näe skaffa någon mindre art från tex Archocentrus släktet eller så..
de blir till andra karet =)Kommentar
-
Ursprungligen postat av cikliden_90Lägger upp en bild på mitt Parachromis Loisellei par. Dålig bildkvalite p.g.a att bilden togs med mobilkamera.Mvh Jocke
-
Ursprungligen postat av Johande blir till andra karet =)Mvh Jocke
-
Ursprungligen postat av BeastAhh då är jag med..Så nu är det CA för hela slanten då?
hmm..ja lite mer ca iaf. diskusena är sålda. funderar på att göra mig av med scalarerna oxå. tänkte testa lite med guldsöm o jordätare. så får vi se hur det funkar. tror lite på tesen, är det mycket fisk i karet så blir det svårt även för aggro fiskar att mobba ut nå spec.Kommentar
-
Ursprungligen postat av Johanhmm..ja lite mer ca iaf. diskusena är sålda. funderar på att göra mig av med scalarerna oxå. tänkte testa lite med guldsöm o jordätare. så får vi se hur det funkar. tror lite på tesen, är det mycket fisk i karet så blir det svårt även för aggro fiskar att mobba ut nå spec.Mvh Jocke
Kommentar