CA-bilder del 2

Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

• keno
    svarade
    Ursprungligen postat av Beast
    Ni är alla välkomna till mig! Hoppas att jag har hunnit byggt klart fram till dess, vore ju trevligt att få visa upp lite nytt..
    Mvh Jocke
    Vi blir säkert 3 st ( dom vanliga ) får ta ett snack med 08rna

Lämna en kommentar:

• JockeB
    svarade
    Ursprungligen postat av Micke Jarhl
    Låter som om du får ge oss ett datum till våren Beast...så kommer säkert en hel flock med CA fantaster hälsar på dig hehe....
    Blir nog bättre ni kollar upp ett datum i säg april,maj som ni kan komma överens om så meddela mig det, enda datum i april som jag inte kan är den 10:e, och 1:e och 24:e maj..

Lämna en kommentar:

• Lundensis
    svarade
    Jaa denna art är nog en av dom arter jag har haft som har haft behovet av att "träna" mest på sin fortplantning, mina höll nog på i 2-3 år innan dom fattade vad det handlade om, första året så jagade hanen bort honan direkt efter leken och hon var ju inte villig att lämna äggen precis, så då blev hon ju riktigt illa tilltygad varje gång, sen kom som du säger en period av uppäten rom, men nu verkar dom fattat vad dom ska göra ÄNTLIGEN!
    Mvh Jocke
    Tack, då vet jag vad jag har att vänta.

Lämna en kommentar:

• Lundensis
    svarade
    Ursprungligen postat av jinnarparen
    Han skulle på kalas....men är det inte kalas när det blir en träff med mer än 2 st CAfrälsta?

Det måste vara på ett annat kalas han skulle till...
    Jepp min mormors, svägerskas och mitt eget.

Lämna en kommentar:

• Micke Jarhl
    svarade
    Ni är alla välkomna till mig! Hoppas att jag har hunnit byggt klart fram till dess, vore ju trevligt att få visa upp lite nytt..
    Mvh Jocke
    Låter som om du får ge oss ett datum till våren Beast...så kommer säkert en hel flock med CA fantaster hälsar på dig hehe....

Lämna en kommentar:

• jinnarparen
    svarade
    Jag har ingen hobbybil men det går säkert med en volvo också
    Så har jag inget annat för mig så dyker jag upp...och jag har extra spannar med mig för säkerhets skull.

Lämna en kommentar:

• JockeB
    svarade
    Mvh Jocke

Lämna en kommentar:

• Micke Jarhl
    svarade
    Ursprungligen postat av Niclas Larsson
    Jag kan nog tänka mig att åka till Norrköping fram i vår, inte för att det är nära utan för att det verkar finnas såååå mycket fint att läska sig med.

Så en ciklid träff i Norrköping och jag är obokad och jag kommer.
    /Niclas
    Jag har ju fisk att hämta hos beast så jag kommer åxo upp fram i vår när vägarna är fina lagom tur med Hobby bilen

Lämna en kommentar:

• Niclas Larsson
    svarade
    Jag kan nog tänka mig att åka till Norrköping fram i vår, inte för att det är nära utan för att det verkar finnas såååå mycket fint att läska sig med.

Så en ciklid träff i Norrköping och jag är obokad och jag kommer.
    /Niclas

Lämna en kommentar:

• Micke Jarhl
    svarade
    Ursprungligen postat av jinnarparen
    Han skulle på kalas....men är det inte kalas när det blir en träff med mer än 2 st CAfrälsta?

Ok där ser man Malawi killen skulle på bastu fest så kan det va hehe.. Vi blir nog bara 3 då.

Lämna en kommentar:

• jinnarparen
    svarade
    Tycker det ä lite mobbing här va tycker att ni kan ha en CA träff lite närmare Norrköpng allts!!
    Jag har gjort så gott jag har kunnat, det stora karet är så långt norrut det kan vara i detta huset

Men en CAträff lite mer centralt i Sverige när det blir lite varmare och ljusare på dagarna kanske inte hade varit helt fel

Lämna en kommentar:

• jinnarparen
    svarade
    Ursprungligen postat av Micke Jarhl
    Lundensis upptagen? Bor ju annars i krokarna,,Jag har en polare(Malawi kille )som börjar vackla Han kanske följer med hör av mig när jag vet ..

Lämna en kommentar:

• keno
    svarade
    Ursprungligen postat av Wilhelm
    Ja i Linköping skulle det passa bra!
    Varför inte i jockes lokaler, han har ju plats för ett långbord ifall vi blir många!

Lämna en kommentar:

• Wilhelm
    svarade
    Ja i Linköping skulle det passa bra!

Lämna en kommentar:

• JockeB
    svarade
    Tycker det ä lite mobbing här va tycker att ni kan ha en CA träff lite närmare Norrköpng alltså!!
    Senast redigerad av JockeB; 17 January 2008, 23:16.

Lämna en kommentar:

Arbetssätt...