CA-bilder del 2
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Jaa denna art är nog en av dom arter jag har haft som har haft behovet av att "träna" mest på sin fortplantning, mina höll nog på i 2-3 år innan dom fattade vad det handlade om, första året så jagade hanen bort honan direkt efter leken och hon var ju inte villig att lämna äggen precis, så då blev hon ju riktigt illa tilltygad varje gång, sen kom som du säger en period av uppäten rom, men nu verkar dom fattat vad dom ska göra ÄNTLIGEN!
Mvh JockeKommentar
-
Blir nog bättre ni kollar upp ett datum i säg april,maj som ni kan komma överens om så meddela mig det, enda datum i april som jag inte kan är den 10:e, och 1:e och 24:e maj..Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Kommentar
-
Sen blir det väl några från Linköping oxå.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
-
Jag kommer också
Om jag får...Beast!Sydamerikanare/centralare/levandefödare.
16500liter odlingskar.
3500liter vardagliga.
6kbm tempererad damm.
MvH
Daniel
0735-433428Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Wilhelm, har du sveriges största akvarium, eller är det bara yngel som skymtar i bakgrunden bakom Trimacken?FrontosamarkusKommentar
-
Ja det ser lite lustigt ut, men det var nog 3-6 centimeters jaguaryngel om jag inte minns fel.mvh Wilhelm
-
Kommentar
-
Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Kommentar
Kommentar