If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
För att kunna lägga upp bilder.
Fast jag kör ju både CA/SA tyvärr i dålig kombination så jag har olika par från skillda landsdelar...men men det funkar.
Har tittat på alla läckra bilder här inne och gaaaahhhh...vill också ha...
Klart du skall bli medlem! ... då får du ju tidernas bästa tidskrift Ciklidbladet 4ggr om året + att du kan posta bilder. Vilken kombo, allt detta till det facila priset av 250:- per år. Vilken deal egentligen! .
Lite nya bilder tagna med kamerans inbyggda blixt. Den andra slog jag ju ofrivilligt sönder i bildörren och är nu inlämnad.
1. Maculicauda paret som nu går i mitt 720 och stortrivs, är 20 cm+
2. Fenestrata hanen
3. Loiselle paret
4. Fenestratan igen med en vf Cre Venezuela under sig
Trevlig helg på er förresten!
Coola bilder! speciellt den på Loisellei paret. Snygga caudor, verkligen.
Lite nya bilder tagna med kamerans inbyggda blixt. Den andra slog jag ju ofrivilligt sönder i bildörren och är nu inlämnad.
1. Maculicauda paret som nu går i mitt 720 och stortrivs, är 20 cm+
2. Fenestrata hanen
3. Loiselle paret
4. Fenestratan igen med en vf Cre Venezuela under sig
Trevlig helg på er förresten!
Senast redigerad av tjornpatrik; 26 October 2007, 20:30.
Tackar! Bifascen är mellan 20-25cm. Jag fotar aldrig med blixt så jag känner till det där med många skott för någon enstaka lyckad bild.
Mvh Jari
För att kunna lägga upp bilder.
Fast jag kör ju både CA/SA tyvärr i dålig kombination så jag har olika par från skillda landsdelar...men men det funkar.
Har tittat på alla läckra bilder här inne och gaaaahhhh...vill också ha...
Bytte ut de gamla filtermattorna i karet mot en helt ny filtertunna i helgen.
Helt tydligt är att godmannin uppskattade detta byte för de har börjat färga ut enormt efter att ha varit väldigt bleka ett tag.
Helt tydligt är att godmannin uppskattade detta byte för de har börjat färga ut enormt efter att ha varit väldigt bleka ett tag.
Den växlar ju det mesta kul att se läcker Jinnarp!
Kompletterade mitt stora kar med en JD hane på 24 cm igår. Borde kunna klara sig hyffsat en tid frammåt innan Festaecikliderna blivit alltför stora och biffiga.
Lämna en kommentar: