Vieja Godmanni
CA-bilder del 2
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Ursprungligen postat av Ove PlanstedtMycket fin! Vilken variant är det?Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Ursprungligen postat av jinnarparenH Nicaraguense, hane.
Obs! Riktigt så här skall de inte se ut men jag tror att detta blir en riktig pärla när den färgat om helt.Kommentar
-
Ursprungligen postat av deelayDen va riktigt cool, ser nästan ut som en OB på skallen. Den måste du lägga upp mer bilder på varteftersom =)
Glädjande nog så verkar den förstå sig på det här med hur man uppvaktar damer, vilket inte de andra större hanarna har kommit på ännu.Åter till CA
-
Ursprungligen postat av jinnarparenJo, det är nog någon form av ob-variant. Det gula brer ut sig mer och mer allteftersom den lägger till med vuxendräkten. När den var mindre såg den mer ut som om de andra fiskarna hade hackat den på huvudet.
Glädjande nog så verkar den förstå sig på det här med hur man uppvaktar damer, vilket inte de andra större hanarna har kommit på ännu.
Angående blue dempsy... finns det folk som dragit upp små till lite storlek eller har dom trillat av, nån som vet?Kommentar
-
Ursprungligen postat av jinnarparenH Nicaraguense, hane.
Obs! Riktigt så här skall de inte se ut men jag tror att detta blir en riktig pärla när den färgat om helt.Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Ursprungligen postat av jinnarparenVieja GodmanniMvh Jocke
-
Ursprungligen postat av PangaeaHaha!!! Har du också sett "Hollywood Gigolo"..? Jag skulle också vilja ha lite lökar i mitt kar...
Mvh JariKommentar
-
H Nicaraguense, feltecknad hane.
Här ser man tydligare det gula på huvudet samt hur den är betydligt rödare på fenorna, fick inte fram det på förra bilden.Åter till CA
-
Ursprungligen postat av jinnarparenH Nicaraguense, feltecknad hane.
Här ser man tydligare det gula på huvudet samt hur den är betydligt rödare på fenorna, fick inte fram det på förra bilden.Mvh Jocke
-
Här ser man tydligare det gula på huvudet samt hur den är betydligt rödare på fenorna, fick inte fram det på förra bilden.
Postar en bild på min favvo, börjar bli tjatigt men det får ni leva med .
Mvh JariKommentar
-
Här ser man tydligare det gula på huvudet samt hur den är betydligt rödare på fenorna, fick inte fram det på förra bilden.
skitsnygg jinnarp..ska se om jag kan ta lite bilder här hemma på mina fram över tänkte mest på grammodes som har färgat om helt nu (Honan)Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Ursprungligen postat av jarinenIntressant variant av Nicaraguense! har ju själv några med den klassiska teckningen men dom där verkar riktigt intressant, mera bilder på dom.
Mvh JariMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Ursprungligen postat av jarinenIntressant variant av Nicaraguense! har ju själv några med den klassiska teckningen men dom där verkar riktigt intressant, mera bilder på dom.
Mvh JariKommentar
-
ingen av er som har nya blue dempsey ? såg ett gäng nere på leasing i veckan. Grymt snygga.. neonblått lös det om dem.Kommentar
Kommentar