CA-bilder del 2
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
här är en bild på min Archocentrus octofasciatus
http://archive.pixbox.se/arkivet/syn...0/16480204.jpg
Som sagt länken funkar inte, prova igen..
Mvh JockeLämna en kommentar:
-
-
här är en bild på min Archocentrus octofasciatus
http://archive.pixbox.se/arkivet/syn...0/16480204.jpgLämna en kommentar:
-
Gäst svaradehär är en bild på min Archocentrus octofasciatus
Lämna en kommentar:
-
-
Jag är inte lika flink och flitig som jarinen, men några bilder kan det väl få bli.
1) Thorichthys sp "mixteco blue"
2-3) Vieja melanurum.
4) Nicaraguensis.
5) x/y stämmarsundis VF faktiskt!Lämna en kommentar:
-
Är det samma hane till de jag har av cintrinellum???
Ena hanen ser precis ut som din och den andra är knallgul
Sen är det likadant med både mina två honor...ena knallgul och den andra ser ut som ena hanen...dvs gul o svart uppetill.
Mina har dock antydning till mörka ränder på sidorna...iallafall de som är gul/svarta
Min hane
Hanen o honan jagar andra honan
http://hem.passagen.se/rawen/cintrinellum001.jpgLämna en kommentar:
-
Trevliga bilder Beast på dina firrar(och jari) kul att se lite olika sorterna många lekar!!Lämna en kommentar:
-
Är det samma hane till de jag köpte?
Ena hanen ser precis ut som din och den andra är knallgul
Sen är det likadant med både mina två honor...ena knallgul och den andra ser ut som ena hanen...dvs gul o svart uppetill.
Mina har dock antydning till mörka ränder på sidorna...iallafall de som är gul/svarta
Min hane
Hanen o honan jagar andra honan
Lämna en kommentar:
-
Lämna en kommentar:
-
När du säger Nandopsis haitiensis så ler jagfinns det någon coolare CA ciklid än den och efter dom bilderna jag har sätt på dem så är de riktiga grävskopor vilket jag gillar.
Men jag får erkänna de är ju inte de snyggaste CA men de verkar vara himla intressanta.
Du får se till så att de överlever och ynglar av sig.
Lägger in en gammal bild på mina tetracantha och min maculicauda hane som nu har gått till de sälla jaktmarkerna, nån gång skall jag fortsätta i CA träsket.
Har du en gång testat CA så kan man aldrig gå tillbaka:Lämna en kommentar:
-
hejsan
vad skall man säga, grymma firrar och foton. Skall bli roligt att se era amerikanska nyförvärv växa till sig.Det väcker verkligen ha begäret speciellt Bocourti ligger högt på vill ha listan, hade hopparts att jag skulle kunna ha en större CA med min xingu men det går inte alls så den ständiga platsbristen sätter stpp för tillfället (nån som känner igen sig)
ulf
Tackar ulf!
Jaa du det där med platsbrist är ju bekant, spelar tyvärr ingen roll hur många kar du har, du hittar alltid en till ny art du vill ha i alla fallLämna en kommentar:
-
När du säger Nandopsis haitiensis så ler jagfinns det någon coolare CA ciklid än den och efter dom bilderna jag har sätt på dem så är de riktiga grävskopor vilket jag gillar.
Men jag får erkänna de är ju inte de snyggaste CA men de verkar vara himla intressanta.
Du får se till så att de överlever och ynglar av sig.
Lägger in en gammal bild på mina tetracantha och min maculicauda hane som nu har gått till de sälla jaktmarkerna, nån gång skall jag fortsätta i CA träsket.Lämna en kommentar:
-
hejsan
vad skall man säga, grymma firrar och foton. Skall bli roligt att se era amerikanska nyförvärv växa till sig.Det väcker verkligen ha begäret speciellt Bocourti ligger högt på vill ha listan, hade hopparts att jag skulle kunna ha en större CA med min xingu men det går inte alls så den ständiga platsbristen sätter stpp för tillfället (nån som känner igen sig)
ulfLämna en kommentar:
Lämna en kommentar: