If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Måste hålla med dig Patrik! Har sett dom live hos jocke riktigt läckra!
Nu är det bara och se till att det kan bli massa småttingar från denna art Jari!
Det här med småttingar får nog Beast jobba på, han har 3 individer av arten och resurser för lek, jag har bara en hane.
Måste hålla med dig Patrik! Har sett dom live hos jocke riktigt läckra!
Nu är det bara och se till att det kan bli massa småttingar från denna art Jari!
Postar lite bilder på mina juveler, samma fiskar återigen, man har slutat byta fisk hela tiden, något man var bra på tidigare därav blir de väldokumenterade. Hoppas att en del gillar det och andra har överseende.
1. Cichlasoma Pearsei
2. Vieja Bifasciata
3. Amphilophus Citrinellum
Postar lite bilder på mina juveler, samma fiskar återigen, man har slutat byta fisk hela tiden, något man var bra på tidigare därav blir de väldokumenterade. Hoppas att en del gillar det och andra har överseende.
1. Cichlasoma Pearsei
2. Vieja Bifasciata
3. Amphilophus Citrinellum
Så takket være samarbeid mellom Ove P, Jocke og Magnar ble i kveld 4 små V.Fenestrata Catemaco "nordmenn". Deres nye adresse er dermed i Bærum rett utenfor Oslo. De ser veldig bra ut, og nå ser jeg frem til at de vokser seg til om ett års tid.
De er virkelig ett fint tilskudd til mitt nye CA akvarierom.
Hilsen Henrik
Kul att det gick bra Henrik, och som sagt så ser vi fram mot bilder..
Gärna på hela ditt nya akvarierum!
Lämna en kommentar: