Ursprungligen postat av Wilhelm
CA-bilder del 2
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
Micke Jarhl Med akvarium! -
Fick igår en lite bättre bild på multispinosan och idag har de larver. Det är bara hoppas att det blir yngel av det. De har lagt larverna på tre olika ställen. Är det vanligt?To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Ursprungligen postat av Matz KarlsénFick igår en lite bättre bild på multispinosan och idag har de larver. Det är bara hoppas att det blir yngel av det. De har lagt larverna på tre olika ställen. Är det vanligt?
det var kul Matz verkligen snabba ryck där 2dagar i dina ägor sen lek!! svårslaget hehe får vi hålla tummarna att där blir avkomma åxo ..håll oss infomeradeMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Mer splendida bildermvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Lite bilder igen från mina kar:
1. Managuense tycker Bifasciata är för närgången när jag fotar inne på Manguensens revir
2. Managuense hane i sin prakt.
3. Managuense hane, macro.
4. Nicaraguense paret och en liten spilurum.
Mvh JariKommentar
-
Ursprungligen postat av Micke Jarhldet var kul Matz verkligen snabba ryck där 2dagar i dina ägor sen lek!! svårslaget hehe får vi hålla tummarna att där blir avkomma åxo ..håll oss infomeradeTo be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
då var det dags för lite bilder. hoppas de inte blir tjatigt. zonatum och argentea, en argentean hade lite konstig teckning idag, ni ser nog det på den som är utan ränderKommentar
-
-
-
HÄRLIGA bilder killar! Ligger själv lite lågt just nu, håller som bäst på att göra om mitt garage, gissa till vad........he, he. Bilder kommer, jag lovar!Kommentar
-
Ursprungligen postat av WilhelmMer splendida bilderKommentar
-
Ursprungligen postat av WilhelmMer splendida bilder
tja jag hade några på lager som jag tror jag inte har visat er innan håll till godo
bild 1 honan i en slö pose`
bild 2 paret tillsammans.
bild 3 honan lite ilsken på hanen (hanen syns inte på bilden)..
bild4,minst 35cm hane visar upp sig
bild5 hanen gäspar dom har en enorm snabel som dom kan skjuta ut snabbare än ögat kan se om det är allvar=jaktMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Skickar en bild med min multispinosahona och larver. Man ser larverna som en klump till höger om stenen och ovanför trädroten.Senast redigerad av Matz Karlsén; 29 May 2007, 21:03.To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Ja, jä....r i havet vilka fina splendida bilder. Till hösten måste jag ha skaffat mig ett par.
Vilken trumpetkäft han har!
Det är bara att ösa på med mer bilder!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
försök till bilder på hela karet...
jag provade ta lite mer bilder på hela karet så ni ser mer hur akvariet ser ut tillsammans med fiskarna narturligtvisSenast redigerad av Micke Jarhl; 01 June 2007, 22:36.Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
Kommentar