Hinner inte fixa med ngn förkortning för tillfället. Kanske personen som ansvarar för tanganyika delen?
Tanganyikafreaks se hit!
Kollaps
X
-
-
Ursprungligen postat av CutekidHinner inte fixa med ngn förkortning för tillfället. Kanske personen som ansvarar för tanganyika delen?Mvh
RobinKommentar
-
-
Ursprungligen postat av Bright_BlueVad har du för kriterier på bilderna Robin? För mig är det omöjligt och ta riktigt bra bilder med min kamera. Vill du bara ha bilder och fakta på de arterna som fattas? Har lite halvtaskiga bilder på fiskar somredan är med. Här har du några du kan använda om du vill.
Leptosoma "malasa island"
N. maruguensis-par med yngel.
O. ventralis "kambwimba"Kommentar
-
förövrigt är jag otroligt fascinerad över hur alla kan ha så fin sand (ej sketen eller börja bildad alger längst neri framkant eller tofs alger osv osv... och allas vatten.. det är ju kristall klart! hur frågar jag då.. *avundsjuk..*Kommentar
-
Det är moliro, tror jag la upp den bilden i en annan tråd. Bra filtrering och regelbundna vattenbyten är viktigt om vattnet ska bli klart. Nu ska jag läsa ciklidbladet : ) har bara sett framsidan hittills.Kommentar
-
regelbundna byten gör jag då jag har diskus
hm kanske skall förbättra filtreringen då.. ok. =) tackKommentar
-
Ursprungligen postat av choffespathodus erythrodon kabezi haneNemo saltat sobrius, nisi forte insanit.
-Ingen dansar nykter, försåvitt han inte är vansinnig-
Cicero (106-43 f.kr)Kommentar
-
Ursprungligen postat av PeriklesNice, T-cichlids u got there Choffe.Christoffer LundholmKommentar
-
försökte fota några firrar idag men mobilkameran är ju ingen höjdare aldeles för långsam, men ändå.
transcriptus
transcriptus gombi (sorry för den suddiga bilden men fenorna var så utsträckta och fina så jag kunde inte låta bli)
caudopunctatis
similisMvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Ursprungligen postat av cichlids4funförsökte fota några firrar idag men mobilkameran är ju ingen höjdare aldeles för långsam, men ändå.
transcriptus
transcriptus gombi (sorry för den suddiga bilden men fenorna var så utsträckta och fina så jag kunde inte låta bli)
caudopunctatis
similisNemo saltat sobrius, nisi forte insanit.
-Ingen dansar nykter, försåvitt han inte är vansinnig-
Cicero (106-43 f.kr)Kommentar
-
Bumpar och hoppas att ni skickar in fler bilder.
Texter om de allra vanligaste "enklaste" cikliderna önskas också.
Mvh
RobinKommentar
-
Här slänger jag in lite bilder på en av mina Lamprologus speciosus-hanar. Skulle bli glad om de blev inlagda i artbeskrivningen .MVHKommentar
-
Ursprungligen postat av RatzHär slänger jag in lite bilder på en av mina Lamprologus speciosus-hanar. Skulle bli glad om de blev inlagda i artbeskrivningen .
moderator_robin[at]ciklid.seMvh
RobinKommentar
-
Så här kan det gå om man skickar in bilder..
http://www.ciklidbladet.se/artregist...sa.asp?ID=1150Mvh
RobinKommentar
Kommentar