Årsmöte Stockholms Ciklidklubb

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Anna Österman
    Användare
    • March 2006
    • 282

jag svär, muttrar och sliter mitt hår över att jag inte kan komma men jag ska göra mitt allra bästa för att komma med idéer om aktiviteter och liknande för att komma igång. Jag själv är ett fan av vanliga hederliga hemma-hos möten. Annars har vi ju gjort många bra grejer genom åren. Vore synd om föreningen lades ner.

Om ni inte lider av resfeber är ni varmt välkomna till Jakobsberg i vår/sommar. Min bostadsrättsförening har en grillplats.
    Fiskar är vänner-inte mat!

Kommentar

• wracker
      Användare
      • June 2006
      • 295

har nu bestämt med ciklid_90 att vi ses 17:40 vid södra station. uppgången mot medborgarplatsen. så är det fler som vill sluta upp så ses vi där.

Kommentar

• mek
        Användare
        • January 2005
        • 540

Vet ni ungefär hur många som dyker upp till mötet?

Själv jobbar jag 100 meter från lokalen ifråga (F44)! På mån skall jag dock först till Bredäng (så mycket för den saken mao). Skall försäka hinna dit i tid iaf.

Kommentar

• Kalle-Maja
          Användare
          • December 2004
          • 1324

mek, det är jättesvårt att bedöma hur många som kommer. Från att ha varit en utrotningshotad förening så ser det dock ljust ut. Jag gissar att det kommer en handfull "gamla gubbar" som t ex jag, Daniel Odell, kanske Carl, kanske Jon, kanske Mats, inte Anna och ett par som inte flaggat. Men det roligaste är att du, wracker, cikliden_90 och andra hotshots kommer. Vi ska ju nystarta så alla som kommer lägger ut mattan.

Har ni svårt att hitta sista biten så ring 08 790 94 42 så fixar vi det från där.
          /Clabbe

Kommentar

• mek
            Användare
            • January 2005
            • 540

Kalle-Maja:

Viktigt är väl att såväl några av veteranerna (du, Jon, Patrik, Daniel, Mats etc), några av de ngt mer diskreta medlemmarna (jag, Isa etc) och några nytändare (wracker, cikliden_90 etc) kommer. Om mötet blir lyckat (vilket finns goda förutsättningar för) så kommer nog flera, såväl gamla som nya, att tända till. Gäller bara att vi fixar ngn slags kontinuitet och bra infospridning i det hela.

Jag hör av mig om jag får problem att hitta när jag kommer!

Kommentar

• deelay
              Användare
              • September 2002
              • 5394

En sak som kan få en förening att fungera är ju om det sker aktiviteter som är direkt knutna till klubbens syfte.
              Tex kanske lite resor inom sverige och hälsa på andra likasinnade klubbar eller importörer kanske, butiker som är stora på ciklider... åka och hälsa på odlare.
              Sånt tror jag kan dra lite folk, jag vet flera som skulle haka på som bor i sthlm.
              http://www.aquariumstockholm.se/

Kommentar

• wracker
                Användare
                • June 2006
                • 295

Ursprungligen postat av deelay
                En sak som kan få en förening att fungera är ju om det sker aktiviteter som är direkt knutna till klubbens syfte.
                Tex kanske lite resor inom sverige och hälsa på andra likasinnade klubbar eller importörer kanske, butiker som är stora på ciklider... åka och hälsa på odlare.
                Sånt tror jag kan dra lite folk, jag vet flera som skulle haka på som bor i sthlm.
                just det har jag väldigt stort intresse för.. dock så är jag ju körkorts lös å bil lös.. men en sådan sak kan ju vara viktig att ta upp fall intresset finns ?
                kommer du till mötet Niclas ?

Kommentar

• deelay
                  Användare
                  • September 2002
                  • 5394

Ursprungligen postat av wracker
                  just det har jag väldigt stort intresse för.. dock så är jag ju körkorts lös å bil lös.. men en sådan sak kan ju vara viktig att ta upp fall intresset finns ?
                  kommer du till mötet Niclas ?
                  Man hyr ju en minubuss över en dag så kör dom med körkort, typ.
                  Jag vet inte om jag hinner, ska vara på ett ställe 10mil från stan 15.00... går mötet fort så funkar det=)
                  http://www.aquariumstockholm.se/

Kommentar

• wracker
                    Användare
                    • June 2006
                    • 295

oki.. kanske ses där då..
                    jo men det där med minibuss är ett bra exempel.. funkar jävligt bra å brukar inte kosta så mkt om man är ett gäng(har gjort liknande vid bortamatcher)

Kommentar

• Leopoldi
                      Användare
                      • February 2004
                      • 1082

.....hur gick mötet...

Kommentar

Arbetssätt...