Årsmöte Stockholms Ciklidklubb

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Daniel Odell
    Användare
    • January 2003
    • 2437

Årsmöte Stockholms Ciklidklubb

Hej alla glada ciklidister i Stockholm. Det är dags för årsmöte i klubben. Datumet blir Måndagen den 19:e mars kl 18:00.

Plats är ej ännu bestämt, men räkna med att det blir ganska centralt i stockholm.

Det vore trevligt, och är väll hyfsat viktigt, att alla med intresse i klubben kommer på detta årsmöte så den tillträdande styrelsen kan uppskatta klubbens storlek och engagemang.

From 18:00 så kommer gamla styrelsen + intresserade av styrelseplatser att vara på plats, resterande med intresse att komma med förslag, synpunkter och stöd är välkomna ca kl 18:30.

Vet ni med er att informationen på listan + ciklid.se inte kommer alla intresserade till del, var vänliga försök uppmärksamma dessa på att styrelsemötet kommer hållas.

mvh
    Ordföranden
    fish r friend
  • wracker
    Användare
    • June 2006
    • 295

kul å se denna tråd. trodde inte föreningen fanns kvar.. då sidan inte verkar göra det(?).
    vart intresse anmäler man sig ?

Kommentar

• Kalle-Maja
      Användare
      • December 2004
      • 1324

Näe det har väl varit lite si och så med aktiviteten på sistone men nu ska vi göra en omstart och vill se många pigga nunor på mötet den 19:e. Vi kommer att tona ner det formella årsmötet och avhandla dessa punkter snabbt och först för att sedan mest snacka om vad vi vill göra nu och hur vi ska gå vidare.

Det borde och verkar finnas en hel del folk som tycker det är kul att göra saker tillsammans och utbyta erfarenheter. Min förhoppning är att det dyker upp lite "nybörjare" eller ungt folk med spring i benen så att vi får lite drag under galoscherna.

Wracker, du kan anmäla intresse här i tråden om du vill komma på mötet. Vi uppdaterar snart med plats och fler programpunkter till mötet. Vill du, eller någon annan, vara med i klubben men inte kan komma på mötet så går det bra att PM:a mig med lite kontaktuppgifter(namn, e-post och telefonnummer).

Kommentar

• wracker
        Användare
        • June 2006
        • 295

"Min förhoppning är att det dyker upp lite "nybörjare" eller ungt folk med spring i benen"

Jag är då ung och har endel spring i benen ibland(pigga dagar, även söndagar upp å ner i tvättstugan. skämt å sido)
        jag är väl ingen direkt nybörjare men alltid lär man sig något nytt. har länge vart nyfiken på SCK då både tjejen min och vännerna alltid brukar tröttna på mitt fisksnack då de flesta av dem har noll akvarieintresse. så söker likasinnade att prata med..
        dyker gärna upp på mötet och anmäler mig gärna till kommande gånger också..
        =)

Kommentar

• cikliden_90
          Användare
          • March 2005
          • 159

Kul, jag kommer som ny medlem och kommer att dyka upp på mötet. Har inte haft möjlighet att vara med i någon förening p.g.a. att jag bor mitt ute i skogen men nu har jag det närmare efter att jag började på gymnasiet, det är bara att sätta sig på bussen efter skolan.

/Linus
          /Linus
          http://www.fotosidan.se/member/view.htm?ID=96278

Kommentar

• mek
            Användare
            • January 2005
            • 540

Som det ser ut just nu, I'll be there! Ett tips också Daniel.... använd sändlistan för att gå ut med detta (om du har den dvs). Inte alla SCKare som ser detta

Kommentar

• Daniel Odell
              Användare
              • January 2003
              • 2437

jag har skickat till listan, har det inte kommit fram?
              fish r friend

Kommentar

• Ola Svensson
                Användare
                • April 2002
                • 14633

Det har kommit till Yahoolistan, men jag laser den pa natet (dvs far inga mejl).
                Med vänliga hälsningar

Ola

Kommentar

• mek
                  Användare
                  • January 2005
                  • 540

Jodå, det har de nog (i alla fall till de som är upplagda på den). Tror inte jag blivit upplagd på den ännu.....

Kommentar

• Daniel Odell
                    Användare
                    • January 2003
                    • 2437

Platsen blir Classes källare på Möregatan 8. På äkta knivsöder. ;-)
                    fish r friend

Kommentar

• Kalle-Maja
                      Användare
                      • December 2004
                      • 1324

Alltså, årsmötet blir på Möregatan 8 i närheten av Medborgarplatsen. Det är en liten gatstump så kolla gärna närmare på t ex http://kartor.eniro.se/query?what=map

Vi börjar alltså 18.00 för att konstituera en ny styrelse och avhandla de formaliteter som börs på ett årsmöte.

MEN, sen kommer det viktiga. Eller roliga. Nämligen att snacka ihop oss om hur vi får fart på den på senare tid mer än trötta förening Stockholms ciklidklubb varit på sistone. Shame on us! Särskilt välkomna är alltså alla som aldrig varit med förut, kanske inte ens visste om att föreningen fanns eller som bor i eller i närheten av vår kungliga huvudstad och vill se lite likasinnade på måndag, i vår och i framtiden.

Vi tar det enkelt och lägger upp ett kul vårprogram. Inget föredrag, inga bilder utan bara en ren kick-off. Tveka inte. Det är inte farligt. Alla är jättesnälla. Om ni vill kan ni få se mina akvarium, jag bor bara några våningar upp. Min förhoppning är att få ihop en halvstor kärna av lite folk som vill lite olika saker. Personligen blir jag inspirerad av vadsomhelst där det finns nyfikenhet, glädje eller ambition.

Så bocka av i almanackan och dyk upp så kör vi i gång!
                      /Claes

Kommentar

• wracker
                        Användare
                        • June 2006
                        • 295

i'll be there..
                        för mig som kommer från solna, vart är lättast att knata ifrån till möregatan?
                        pendeltåget eller tunnelbanan?

Kommentar

• Daniel Odell
                          Användare
                          • January 2003
                          • 2437

Det kvittar lika, men är nog enklast för dig att ta tåget in. Det kommer jag göra från jobbet i sollentuna. Om fler har problem att hitta kan vi mötas utanför Södra station och ta sällskap.
                          fish r friend

Kommentar

• wracker
                            Användare
                            • June 2006
                            • 295

Ursprungligen postat av Daniel Odell
                            Om fler har problem att hitta kan vi mötas utanför Södra station och ta sällskap.
                            det kanske kan vara en bra start för mig iallafall.. som aldrig träffat någon av er förut

Kommentar

• cikliden_90
                              Användare
                              • March 2005
                              • 159

Jag kommer troligen med tunnelbana så om det är någon som också ska med tunnelbanan så vore det trevligt om man kunde mötas någonstans, medborgarplatsen T verkar vara den närmsta stationen. Jag som bor "landet" lär gå vilse annnars
                              /Linus
                              http://www.fotosidan.se/member/view.htm?ID=96278

Kommentar

Arbetssätt...