Tjena Tjena Nu har ja skaffat mig ett 400L , hade tänkt mig ganska stora ciklider är ingen nybörjare inom akvarium men är ny inom centralamerikanska firrar men men, MVH / fellanp91
400L Centralare:)
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Ursprungligen postat av fellanp91Tjena Tjena Nu har ja skaffat mig ett 400L , hade tänkt mig ganska stora ciklider är ingen nybörjare inom akvarium men är ny inom centralamerikanska firrar men men, MVH / fellanp91
Till ett 400L kar så tycker jag att du ska kolla in arter som inte blir mera än 15-18 cm. Tex Salvini, Jack Dempsey, sen har du ju alla "Cryptoheros" arter också. Du skriver att du vill ha stora arter!? Då får du nog bara rikta in dig på 1 par och kanske någon icke ciklid med i det karet, förutsatt att det är ett par som inte bråkar något nämnvärt..
Mvh JockeMvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider! -
Tjena beast. Tack för dina tips men, ja var ganska otydlig ja menar typ vid 15-20cm, dom kanse är runt de snaret men har _aldrig_ gillat jackdempsy förlot men men, har ni några andra tips? skulle behövas MVH / fellanp91 c:Kommentar
-
Ursprungligen postat av fellanp91Tjena beast. Tack för dina tips men, ja var ganska otydlig ja menar typ vid 15-20cm, dom kanse är runt de snaret men har _aldrig_ gillat jackdempsy förlot men men, har ni några andra tips? skulle behövas MVH / fellanp91 c:Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Jag har själv ett 375 liters centralare. Där i har jag bland annat 1 par Guldsöm, rekomenderar dig starkt att skaffa dig 1 par av dom. Hanen stor trivs och växer fort, är riktigt fin nu har redan fått en lyckad lek av dom, är snart dags igen.
mvh antonKommentar
-
Ursprungligen postat av Viva La RothinJag har själv ett 375 liters centralare. Där i har jag bland annat 1 par Guldsöm, rekomenderar dig starkt att skaffa dig 1 par av dom. Hanen stor trivs och växer fort, är riktigt fin nu har redan fått en lyckad lek av dom, är snart dags igen.
mvh antonMvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Ni får mer en gjärna säga några sydamerikanska firrar ochså , va kan man ga för sällskap till guldsöms då? MVH / Fellanp91Kommentar
Kommentar