Finns gula lab.perlmutt annat än på bild? Vita och randiga(vita&svarta) har jag sett men aldrig de gula som man ser på zoopets artbeskrivning och nols hemsida. Är de någon från någon speciell fångst plats ?
gul perlmutt
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Kommentar
-
Jag har heller aldrig sett någon live! Det skulle var intressant om någon hade så man fick se akvariebilder på dom!Kommentar
-
Ursprungligen postat av mighty mattisKommentar
-
Sånadär gula hade jag för en 6-7år sedan. Tror med största säkerhet att den finns naturligt i sjön.Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av RobinAnnars tycker jag denna är en najs Labidochromis.
Labidochromis sp. Mbamba bay
Bild på en hane,
mighty mattis
bilden är ju från Nols lagerlista så han kanske har den hemma...Senast redigerad av deelay; 02 March 2007, 03:31.Kommentar
-
Ursprungligen postat av deelayDom har väldigt starka band baktill för att vara Labidochromis sp. Mbamba bay, är du 100 på att du fotat rätt firre? plus att det där isåfall är endast honor eftersom hanen är blåsvart med gul stripe på ryggfenan.
Bild på en hane,
mighty mattis
bilden är ju från Nols lagerlista så han kanske har den hemma...Mbunas för hela slanten i alltför många kar....Kommentar
-
-
Jag har ingen aning.. hittade en snygg firre som jag fotade och fotade sedan den namnskylt jag tyckte den likna mest.Mvh
RobinKommentar
-
Ursprungligen postat av BjörnÄr det inte helt vanliga Perlmutt på Robins bild?
Ursprungligen postat av RobinJag har ingen aning.. hittade en snygg firre som jag fotade och fotade sedan den namnskylt jag tyckte den likna mest.Kommentar
-
Ursprungligen postat av RobinJag har ingen aning.. hittade en snygg firre som jag fotade och fotade sedan den namnskylt jag tyckte den likna mest.Kommentar
-
Du får nog allt hålla honom lite bättre i örat Gabbi, så han inte skriver osanningar i stil med denna i fortsättningen! Visa honom vart skåpet ska stå och kräv att du får kolla alla hans inlägg innan han klickar på "Skicka svar". Jag hejar på dej!
Mvh
Björnfisklokalen.se - MER ÄN BARA FISKARKommentar
-
Kommentar