Ursprungligen postat av Bright_Blue
C. Foae + C. sp. jumbo + hästnosar?
Kollaps
X
-
Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt) -
Famulan är definitivt inte trist .. kolla denna Petrochromis Famula "Kaiser" hane:
Kommentar
-
Nu börjar vi snacka. Då har man ju råd att misslyckas... Famula finns ju i en mängd varianter. Har sett varianten i Nol på bild, dock inte "red fin". Den är lite senapsgul, om den har röda fenor på det skulle den kunna vara riktigt grann... Jag > Nol...Kommentar
-
Ursprungligen postat av RatzOkej , ja jag är ju ingen expert, absolut inte på petrochromisar. Vad vet du för andra tanganyikas som är värre?
Vill minnas att Ad Konings nämnt i något föredrag att "det här är ingen akvariefisk". Den lär enligt vad jag hört inte nöja sig med att ha ihjäl artfränder utan ger sig gärna på övriga invånare i akvariet också.
Har aldrig haft den och har inga planer på att skaffa några heller av lätt förståliga skäl. Finns ibland odlade till salu i Tyskland har jag sett i diverse lagerlistor om någon vill försöka sig på en värsting.Kommentar
-
Hmm, glömde länka till en bild av monstret :
Tjusig firre som kanske hade varit vanlig i handeln om det inte varit för dess aggresivitet. Och just det, den blir drygt 35cm.....Kommentar
-
Ursprungligen postat av CutekidFamulan är definitivt inte trist .. kolla denna Petrochromis Famula "Kaiser" hane:
http://www.petrochromis.com/images/P...02%20small.jpgTropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
Kommentar