SA-Bilder - del 1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Hmm.... Sånna skulle platsa i mina kar! Ser fina ut!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
-
Jag har likadana fast mina är typ 15cm på höjden nu. Haft dom i lite över ett år och matat bra! Riktigt snygga iaf!Over and out // Mathias
Jordätare - Eartheater - DustsmaskerKommentar
-
Här kommer lite kort!
Bild 1: Mina Peru-Altum dock gammalt kort. Leker lite då och då.
Bild 2: Mina stora Satanoperca Leucostictia hanne
Bild 3: VF Red Back honaOver and out // Mathias
-
Ja dom blir ju bara finare och finare tydligen! Har tre som är lite större samt en som är lite mindre i storlek, troligtvis 3 hanar och en hona?Kommentar
-
Gillar min hane skarpt med den blåa fläcken strax ovanför huvudet. Den är väldigt utmärkande kan man sägaOver and out // Mathias
-
Ja absolut! Har han den konstant? Hur tror du det är med hanar och honor? Är honorna något mindre? Isåfall skall jag nog försöka få tag på två honor till så kanske manr får ut tillochmed två lekpar med lite tur...Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Tack så mycket. Jo de är rätt bra storlek på dom. Dom två största är väl runt 20- 25 cm skulle jag gissa på.
Kommentar
-
Mycket fina hantlar.
mvh
olofKommentar
-
Kommentar
-
Vilket han inte gör på kortet.
Vet faktiskt inte hur man ser skillnad på könen mer än vid lek..Over and out // Mathias
-
Blir väldigt sugen på att möblera om i mitt och har mer "genomsimmbara" rötter som jordätarna kan gömma sig under. Tror inte de blir så populärt att släpa hem mer dyrt drivved bara.Kommentar
Kommentar