Kurtan det är en lecosticta/////kommer ev nya bilder på nya geosar fredag
SA-Bilder - del 1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Jag misstänkte det. Köpta som Jurupari men jag är mer nöjd med lecostictia. Dock finns det ju minst lika färggranna jurupari finns ju så jädra många olika varianter..Over and out // Mathias
Jordätare - Eartheater - DustsmaskerKommentar
-
-
Absolut! Jag har provat malawi, tanga, CA och sällskaps / dvärgciklider men inget har vart i närheten av jordätare. Finns ju så många och alla (nästan) är otroligt snygga!
Vad är det för geosar du har på gång då?Over and out // Mathias
-
-
-
Då har jag äntligen fått ut den brömdra tummen och betalat för medlemskap.. Så snart kommer jag att vara med att överösa er med bilder på mina jordätare och kommande fiskar i karet som jag håller på att stata om sen diskus tiden!
JensKommentar
-
Härligt! Själv skall jag idag inreda ett 250L och en 125L kub, kuben skall mitt Red Back par få gå i och för hoppningsvis kanske jag får fram lite yngel på dom nu. 250L tror jag att jag skall flytta över tuggande satanopercor till.. Får nog även husera lite ancistrusyngel och ev lite foderguppy.
Slänger nog upp lite kort ikväll när jag fått hem grejorna.Over and out // Mathias
-
puhh, precis färdig med kuben! Scalarerna har fått flytta in på direkten. Kort kommer i morgon är på tok för trött nuOver and out // Mathias
-
Kommentar
-
Ja då det blev allt ganska rent! Dock är det rätt goa kalkavlagringar på glaset, FÖRBANNADE BIKARBONAT hehe. Men jag är jättenöjd!Over and out // Mathias
-
Kommentar
-
i dag blev det 4 geophagus winemilleri + höna till herr tuppkamm.////alla mina jordätaryngel ater jämtKommentar
-
-
Kommentar
Kommentar