SA-Bilder - del 1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
-
Vilken underbar tråd! Man blir inte bara lite sugen att starta upp akvarium igen!Det är bättre att fråga och verka dum, än att inte fråga och förbli dum.Kommentar
-
-
Skall ta mig i kragen i veckan och putsa av rutorna och skrapa lite alger så skall vi se om inte de kan komme ett elelr ett par kort om några dagarMVH
KristoferKommentar
-
Kommentar
-
Igår fyllde mina diskus"yngel" 2 år som frisimmande.
För att fira det valde jag att slänga ihop två av syskonen till ett separat kar (incestvarning) De har haft sprattel tidigare i sällskapsburken men tänkte att de ska få en chans att dra upp en kull. Krukan som de använder är förövrigt samma kruka som de själva föddes på
Ursäkta för den värdelösa K810i kvaliten på bilden!Mvh AlexKommentar
-
Igår fyllde mina diskus"yngel" 2 år som frisimmande.
För att fira det valde jag att slänga ihop två av syskonen till ett separat kar (incestvarning) De har haft sprattel tidigare i sällskapsburken men tänkte att de ska få en chans att dra upp en kull. Krukan som de använder är förövrigt samma kruka som de själva föddes på
Ursäkta för den värdelösa K810i kvaliten på bilden!
/JockeKommentar
-
Vet att jag lovat AC Son lite bilder men eftersom det visade sig att jag inte har ngt fungerande redigerings program så kommer det röja lite till med bilder.MVH
KristoferKommentar
-
Hej då jag precis lärt mig att lägga upp bilder så tar vi en Potamotrygon Leopoldi .Har bara en kompaktkamera så kvaliten är väl inte den bästa.
Micke.Kommentar
-
-
Här är lite film och bilder på mitt 540 kar med Diskus och Skalare Peru (altum).
Film:
Framifrån
Se alla dina favoriter bland videor och musik, ladda upp originalinnehåll och dela allt med vänner, familj och hela världen på YouTube.
Höger vinkel
Se alla dina favoriter bland videor och musik, ladda upp originalinnehåll och dela allt med vänner, familj och hela världen på YouTube.
Vänster vinkel
Sen lite vanliga bilder. Återigen så vill jag påpeka den låga kvallite man kan ladda upp bilder med på ciklid.se
Vill ni se bilderna i bättre upplösning så finns de här
Tänkte mjukstarta den här tråden med några bilder på mitt blivande akvarierum. Vi får tillträde till huset den 1/11 och vi har visning på vårt nuvarande hus nu på söndag den 21/9. Förhoppningsvis kan vi sälja med lite vinst så att hela familjen får lite ”leksakspengar”. Vad jag ska investera mina pengar i ärKommentar
-
Det börjar bli redigt snyggt o fint!!!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
-
Köpte några SA i helgen.C. festae och A.rivalatus så nu blandar jag lite CA/SA karetSenast redigerad av Micke Jarhl; 19 May 2009, 09:19.Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
Kommentar